Indoor Brabant 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michael1104

Re: Indoor Brabant 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:12

adelinde liet haar nieuwe kur zien

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:17

Michael1104 schreef:
adelinde liet haar nieuwe kur zien

Die was wel pakken beter dan de vorige. Enkel die laatste pirouette, was dat nu toeval of moest dat echt zo? Zag er wat vreemd uit, zo plots van richting veranderen

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:25

ik denk dat het de bedoeling was, om in piaffe een piroutte in te zetten en dan dezelfde weg terug.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:26

Michael1104 schreef:
ik denk dat het de bedoeling was, om in piaffe een piroutte in te zetten en dan dezelfde weg terug.

In elk geval, ze heeft super gereden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:27

Maar ze heeft die vorige toch nog niet zo lang :+

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:29

Staat de kur van Adelinde al online?

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:30

Sammie schreef:
strodorp groot? Dat vond ik juist tegenvallen en erg onoverzichtelijk.

Voor wat wij hier gewend zijn (nic assen & jumping indoor zuidlaren) vond ik dit wel groot. maar idd wel onoverzichtelijk en best op elkaar gepropt.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:47

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:17

haike schreef:
6 x maar? Ik nog veel meer, maar dat was wel steeds door dezelfde persoon, die keer na keer probeerde met een niet geldig pasje de tribune op te komen :P
Verder geen problemen gehad, wil heel leuk dat mensen je als ze weggaan bedanken voor de goede service (uitdelen startlijsten ed).

heb ff in je profiel gespiekt... wij zaten gistermorgen dus op jouw tribune. overigens heb ik je niet bedankt, vanaf hier dan maar: het was een geweldige service!! onbegrijpelijk dat iemand met een ongeldige pas blijft proberen. vroeger lukte het trouwens nog weleens om illegaal binnen te komen }:) . heel soms ook op de tribunes. tegenwoordig niet meer dus

assie schreef:
Hmmm, ik heb weer heerlijk betaald paardensport kunnen kijken dit jaar. Gezellige club mensen bij Eventique dit jaar en ook weer gezellig publiek. Ik vraag me altijd af of het bij andere concoursen ook zo gezellig is. Ik ben dit jaar ook maar een keer of 6 uitgescholden voor bitch, kreng etc omdat ik mensen niet toeliet, dus de score was relatief laag. Iedereen had gewoon goede kaartjes, scheelt weer!
Leuk dat de ruiters ook het publiek bedankten bij de laatste wedstrijd van zondag.

Pony knockout op zondag was ook weer briljant. Heerlijk om die bloedfanatieke ruiters te zien crossen. Dat is bijna nog leuker dan het grote-mensen-paarden-springen ;) .

Ik ben helemaal fan van Hugo Simon. Wat stoer om op je 67e nog steeds zó hoog in de sport me te rijden!
En ik ben ook fan van Gert Jan Bruggink. Wat een aardige kerel is dat. Dat is de enige ruiter die netjes achter een touwtje blijft wachten, zonder dat je het vraagt. Geen arrogantie te bespeuren bij hem. +:)+

Zaterdagavond heb ik bij het gordijn gestaan waar de paarden de ring in komen. Lekker mijn spierballen getraind. En ik moest wel lachen toen Albert Zoer met Uraguay (geloof ik) de ring in kwam. Toen kwamen zijn grooms voor hem uit gerend, om iedereen te waarschuwen. Iedereen moest dekking zoeken, omdat het paard bij het ingaan van de ring voluit zou trappen. En inderdaad; een paar enorme trappen. Ik was blij dat ik dekking had gezocht, maar moest ook wel lachen om die grooms.

Nu weer een jaartje wachten en dan mijn 7e jaar hostess zijn :)

ja die Hugo doet t toch maar ff he.
ponyspringen is zeker een van de mooiste onderdelen. das nog echte sportieve rivaliteit met een lach en grauw

ook ik vond het strodorp erg onoverzichtelijk. en helaas komen er steeds meer niet paardgerelateerde high society stands. desondanks deed de febo toch erg goede zaken.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:25

:o heb dus ook allemaal met bokkers gewerkt niet gemerkt :9 maarja dat ben ik dus weer he :+

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:54

liiisette schreef:
Sammie schreef:
strodorp groot? Dat vond ik juist tegenvallen en erg onoverzichtelijk.

Voor wat wij hier gewend zijn (nic assen & jumping indoor zuidlaren) vond ik dit wel groot. maar idd wel onoverzichtelijk en best op elkaar gepropt.

Helemaal mee eens! Echt heel ongezellig en erg onoverzichtelijk. Na alle verhalen vond ik de grootte erg meevallen nog. Ik was er al weer 10 jaar niet geweest. :Y) Die biertent vond ik een regelrechte afknapper. De Brabantse gezelligheid, die altijd de sfeer bepaalde in het strodorp is volledig verdwenen. Dat vond ik heel jammer! En wat ik ook jammer vind, is dat het hele programma in één bak moet gebeuren nu. Ik vond het juist altijd mooi dat door die 2 bakken er zoveel facetten van paardrijden kon worden getoond. Ik vind Indoor Brabant niet meer zo spectaculair bijzonder als dat het ooit is geweest. De bobo's hebben het feestje behoorlijk van het 'gewone' volk afgepikt. Ik heb zelfs golfspullen gezien en die standjes met die absurd dure kleding...pffff De vrijdag was wel leuk. Echt nog de Brabanders. Maar ja, dat was dan ook door de krant gesponsord!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:58

Ashleytjuhh schreef:
:o heb dus ook allemaal met bokkers gewerkt niet gemerkt :9 maarja dat ben ik dus weer he :+

Ja, en ik was de wederhelft van bokker Frankiej... hihi. Wel tof idd dat jullie die lijsten uitdeelden! Wat een luxe! Top gedaan hoor! De meeste dames waren ook nog eens erg vriendelijk. Ook nog dank namens mij!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 10:38

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 10:39

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 11:59

Ik heb er ook gewerkt, donderdag heel de dag, zaterdag overdag en zondagochtend.

Vrijdag avond mee gewerkt in het showblokje in de paddock.

Emma040

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:14

Derby was echt super. Volgend jaar weer

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:25

Even een vraagje.
Op Indoor Brabant stond een stand waar ze paardenstaart extensions konden aanbrengen. Weet iemand welk bedrijf dit deed? Eventueel een website?
Ze hadden daar van die grappige dingetjes die je in de staart kon draaien, soort van versiering, iemand een idee?

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:01

vanavond is het nogmaals te zien bij eurosport

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 23:00

Michael1104 schreef:
vanavond is het nogmaals te zien bij eurosport

Haha ik heb zitten kijken en me eigen nog best vaak gespot 8-)