ik wil ook in het boekje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tassie73 schreef:Dat is bij die van mij ook zo.......als hij eenmaal in het bos is dan voel je zijn lijf ontspannen maar als hij uit de trailer komt dan worden zijn neusgaten 3x zo groot en wordt zijn hele lijf 3x zo groot hahahhahahah.....probeer dan maar eens op te stappen hahahahahahahhah
tassie73 schreef:Dat is bij die van mij ook zo.......als hij eenmaal in het bos is dan voel je zijn lijf ontspannen maar als hij uit de trailer komt dan worden zijn neusgaten 3x zo groot en wordt zijn hele lijf 3x zo groot hahahhahahah.....probeer dan maar eens op te stappen hahahahahahahhah
Ice_baby schreef:ik rijd zondag al mee met de rit die georganiseerd word door de hippisch dinges epe..
JoyCiej007 schreef:Ik verbaasde me namelijk over de advertentie in het boekje dat 'er nog enkele plekken over waren voor de vierdaagse' op camping jagtlust; meestal is dat al helemaal volgeboekt.....?
JoyCiej007 schreef:Zo, daar was ik ook weer
Helaas nog geen nieuws over de nieuwe wagen, maar ik verwacht ieder moment een mailtje dat hij binnen is bij de dealer.... het is wel zo goed als zeker dat ik hem heb vóor de vierdaagse.
No_No; hoe is 't nu met je paardje?
Wij zijn van plan, als we alles met vervoer rond krijgen, om zondag 6 juni al richting Epe te vertrekken, zodat we alles alvast mooi kunnen opzetten e.d. leek me ook leuk om dan die dag evt. langs mijn tante en nichtjes te gaan, die wonen in Oene, zo'n 6 a 7 km. vanaf de camping; rijden we er met Ot naar toe, even gezellig op bezoek daar en via een andere route weer terug. Wel even kijken of m'n tante dan kan, daar bel ik haar nog wel even over.
..