Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mo_van_dijk schreef:Ik ben bang dat je zelf moet voeren (dat doen sommigen ook).![]()
Mijn paard eet namelijk het voer in Ermelo niet en zijn eigen voer wil hij alleen uit de hand eten (thuis krijgt hij 6kg krachtvoer en 1kg muesli voor erbij en hij is net niet té mager)
mistid schreef:Simone, ze staan idd op stro (nu denkt ze, hoe kent ze mij? Nou, ik rijd in de buurt en zie je veel op wedstrijden)
Maar met briefje. Kijk, als de veearts wat je opgetypt hebt schrijft + handtekening is het geloof ik al voldoende
mo_van_dijk schreef:Ik ben bang dat je zelf moet voeren (dat doen sommigen ook).![]()
Mijn paard eet namelijk het voer in Ermelo niet en zijn eigen voer wil hij alleen uit de hand eten (thuis krijgt hij 6kg krachtvoer en 1kg muesli voor erbij en hij is net niet té mager)
Jolienn schreef:mo_van_dijk schreef:Ik ben bang dat je zelf moet voeren (dat doen sommigen ook).![]()
Misschien wat meer ruwvoer geven7 kilo is niet normaal man
Tenzij je m ook 7 uur per dag rijdt XD
PartOulOver schreef:Mijn pony moet daar ook op zaagsel. Dan moet je een DAverklaring hebben. Ik heb hem al bij mijn DA gevraagd
Barbara_ schreef:Sharon krijgt 1 kilo bix per dag en na t rijden nog wat muesli... als ik dan lees wat jullie paarden krijgen... dan zou je mijn pony na 1 week dr stal uit kunnen rollen omdat ze zo dik wordt!
xSiep schreef:PartOulOver schreef:Mijn pony moet daar ook op zaagsel. Dan moet je een DAverklaring hebben. Ik heb hem al bij mijn DA gevraagd
En wat zijn de redenen waarvoor je pony op zaagsel mag/moet staan?