Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Michelle85 schreef:Yep leuk stuk van Mascha!!
Pasteurtje had 5 wedstrijden gelopen toen ik hem kocht! Dus wedstrijdervaring? En het waren allemaal indoor wedstrijden. Dus je kunt wel begrijpen hoe hij vorig jaar reageerde, toen zijn eerste buitenwedstrijd de Achterhoekse Paardendagen was![]()
Ik denk dat ik alle hoeken heb gezien behalve mijn eigen ring![]()
@anydale: Thanks voor het compliment. Zaten jullie achter ons met de kur op zaterdagavond?? Volgens mij wel, maar ik had het helemaal niet door. Maar mijn zus hoorde de hele tijd Anabel.. . Dus vandaar!

Ik heb het meestal niet door, maar mijn zus wel. En die weet ook altijd wie iedereen is. Ik zie dat nooit
Tijdens de Trial zijn er ook foto's van andere kanten genomen en op de seconde gelijk gezet. Op zich wel lachen
jammer maar volgens mij heb ik je daar wel zien lopen.....
AlexAuto schreef:@DAAHN_: Je staat er weer 3x op ofzo. Check zondag (B-finale).
Alle foto's tot en met zondag 25 juni 11:00 uur staan online. Het verwerken gaat nu wel sneller dan de afgelopen dagen, ware het niet dat ik vanmiddag een storing had waardoor ik 3 uur heb verloren. Maar goed. Vooralsnog hoop ik dat vanavond alle foto's online staan. Nog 658 foto's te gaan qua sorteren
Er staan nu in totaal 1046 foto's online.
Ja Pasteur is nog erg moe van Almelo, en ik wil hem fit hebben voor de kringkampioenschappen a.s. zondag. Dus daarom was ik niet gestart. Mijn zus had wel gestart in het L2, vandaar dat ik er was! En ze heeft weer 3 wps erbij.
Maar ja het gaat om de muziek !

maar wel zonder paard
heb je zowiezo altijd van die leuke dingen!!
Succes!!
iemand die al weet wanneer volgend jaar de almelose ruiterdagen zijn dan ga ik vast die week vrij boeken van mijn werk!!!

TeeGee schreef:Waarschijnlijk 15 t/m 24 juni 2007 maar zal dit de komende dagen even controleren.