Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prugelpiet schreef:Wat is makkelijker parkeren, p5 of p6? En kan je daar nog terecht rond een uurtje of 10? Wouden er eingelijk rond half 10 zijn, maar goed. We zitten net 10 minuten in de auto
JudithO schreef:prugelpiet schreef:Wat is makkelijker parkeren, p5 of p6? En kan je daar nog terecht rond een uurtje of 10? Wouden er eingelijk rond half 10 zijn, maar goed. We zitten net 10 minuten in de auto
Gisteren stond rond 10 uur op de snelweg aangegeven dat iedereen voor equitana naar p10 moest rijden. Geen idee of de rest al helemaal vol was.
En nee, ik heb geen winkel voor scheerapparaten gezien, maar goed die olie kan ik hier in de buurt natuurlijk ook gewoon krijgen. Was meer dat ik nu op een plek was waar ik makkelijk alles tegelijk kon halen.
Dit is trouwens mijn bescheiden buit:
[ [url=m/bRhgcv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb enorm genoten van Monty Roberts. Dat die man al zo oud is, niks van te zeggen! Gevoel voor humor heeft hij ook, haha.
Wat betreft trolleys, ik vond ze echt verschrikkelijk irritant. Ben er meerdere keren over gestruikeld in drukke gangpaden, en mensen lieten die dingen vaak zowat plat achter zich hangen zodat het nog een meter uitsteekt. Niet beurs-proof imo ..
callippo schreef:Ik rij over een uurtje weg! Zin in!!!
Wilde ook nog zaterdag gaan, maar dat gaat niet meer door.
Wie wil er nog een goedkoop ticket voor zaterdag of zondag? 15 euro en makelijker in je mail dan via de site van EquitanaStuur mij maar een Whatsappje, mijn telefoonnummer staat hier.
JudithO schreef:Lief van je, maar ik haal het wel gewoon hier om de hoek. Ik scheer maar 1 pony per jaar dus zoveel olie heb ik niet nodig
Oja wat ik ook niet snap zijn de zogenaamde buckle bunnies. Dat zijn meiden die in hotpants met boots en hoed rondlopen op rodeo's/western events. En jawel, gisteren heb ik ze ook gespot. In hotpants.. Het was wel warm in de hallen, maar zo warm nu ook weer niet
MissYvette4u schreef:Liep er nou zoveel beveiliging rond, of was het omdat ik er op lette? Werkelijk overal waar ik keek stonden of liepen er een paar donkere pakkenkan me niet herinneren of dat 2 jaar terug ook was??
chamion schreef:MissYvette4u schreef:Liep er nou zoveel beveiliging rond, of was het omdat ik er op lette? Werkelijk overal waar ik keek stonden of liepen er een paar donkere pakkenkan me niet herinneren of dat 2 jaar terug ook was??
Dat lag niet aan jou![]()
Elke hoek, elke deur waar we niet door mochten stond er wel zo'n ventje stoer te doen. Echt elke deur!!!
Maar als je ze dan iets vraagt spreken ze geen engels (wij waren borden wc aan het volgen en opeens die kwijt, dus maar eens fftjes vragen...)
Begon gewoon op te vallen. En inderdaad geen idee waarom en vorige editie had ik ze alleen zien staan bij de ingangen. Misschien terreur dreiging? Is toch een grote beurs met veel mensen uit veel landen.
Soms vertellen ze dat soort dingen niet, of pas achteraf.
Of gewoon omdat er verbouwd werd en mensen daar niet tussen horen?
prugelpiet schreef:Wat een gekloot met parkeren hier zegmogen ze wel wat duidelijker aangeven.
chamion schreef:MissYvette4u schreef:Liep er nou zoveel beveiliging rond, of was het omdat ik er op lette? Werkelijk overal waar ik keek stonden of liepen er een paar donkere pakkenkan me niet herinneren of dat 2 jaar terug ook was??
Dat lag niet aan jou![]()
Elke hoek, elke deur waar we niet door mochten stond er wel zo'n ventje stoer te doen. Echt elke deur!!!
Maar als je ze dan iets vraagt spreken ze geen engels (wij waren borden wc aan het volgen en opeens die kwijt, dus maar eens fftjes vragen...)
Begon gewoon op te vallen. En inderdaad geen idee waarom en vorige editie had ik ze alleen zien staan bij de ingangen. Misschien terreur dreiging? Is toch een grote beurs met veel mensen uit veel landen.
Soms vertellen ze dat soort dingen niet, of pas achteraf.
Of gewoon omdat er verbouwd werd en mensen daar niet tussen horen?
Noisy schreef:JudithO schreef:Lief van je, maar ik haal het wel gewoon hier om de hoek. Ik scheer maar 1 pony per jaar dus zoveel olie heb ik niet nodig
Oja wat ik ook niet snap zijn de zogenaamde buckle bunnies. Dat zijn meiden die in hotpants met boots en hoed rondlopen op rodeo's/western events. En jawel, gisteren heb ik ze ook gespot. In hotpants.. Het was wel warm in de hallen, maar zo warm nu ook weer niet
Die heb ik ook gezien...Buiten! In de plenzende regen. Nie wies!
Maddoxx schreef:Ik heb er een beetje spijt van dat ik die lange buitenrit jassen niet geprobeerd heb.