HorsemanDays schreef:[ [url=m/LK1Ecy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja! Mooie foto! Krijg er steeds meer zin in zo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_a_f_a_r_i schreef:Ik heb ook super veel zin erin.
Ook omdat ik dit jaar wel een leuk bedrag heb gespaard, en ik een nieuw paard erbij heb. Die maat Xfull heeft dus dat wordt vast zoeken.
Op Facebook zie ik al foto's van standjes waarvan ik denk oh daar moet ik heen haha!
ikke schreef:fjordjes schreef:Ik heb er heel veel zin in! Vind het alleen jammer dat er geen paardenmens mee gaat. Mijn vriend is geen paardenmens en vind alles al gauw te duur en overdreven dus ik hoop dat ie goed gezind is.
Stuur 'm naar hal 3, waar alle trailers en vrachtwagens staan
Nymphe schreef:Kan iemand zich nog herinneren wat die winkeltrolleys kosten op Equitana zelf?
https://www.marketonweb.be/media/catalo ... _blauw.jpg
Margrietjuh schreef:fjordjes schreef:Haha ja daar kun je het zo gek maken als je wilt! Hoop dat er nog wat trekkertjes en werktuigen tussen staan heeft ie ook iets om zich aan te vergapen
Die zijn er ook! Dan vermaakt ie zich vast wel hihiDapper dat ie meegaat, die van mij zou dat nooit doen
fjordjes schreef:Margrietjuh schreef:Die zijn er ook! Dan vermaakt ie zich vast wel hihiDapper dat ie meegaat, die van mij zou dat nooit doen
Ik ga met hem ook mee naar beurzen met tractors en haal hem midden in de nacht op als ie gedronken heeft. Dat hebben we voor elkaar over.