Tsplendid schreef:Een kelder is wel nieuw voor mij haha gaaf!
In het verleden is de kelder vaker gebruikt maar het is niet elk jaar, dus helemaal vreemd is het niet dat je het niet kent.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wie gaat wanneer schreef:Zaterdag 14 maart: (Kidsdag)
- sabine1979
- capriootje
- LOLLYYwood
- Antoontje
- minouesmee
- Maestroox3
Zondag 15 maart: (Fokkerijdag)
- Jaime_
- capriootje
- LOLLYYwood
- Antoontje
- AlexVB
-SsSimonee
-_Lucy
Maandag 16 maart: (Trainersdag)
- Angelpam
- Tsplendid
- Jaime_
- Alja
Dinsdag 17 maart: (Mendag)
- Maysancho
- ikke?
- lauraneyens
Woensdag 18 maart: (Sportpaarden)
- F_inley .
- _Jody_
- Wil94
- ikke?
- lotte_2
Donderdag 19 maart: (Westerndag)
- Marcella
- Gossa4ever
- Bagheera_206
- Leenbeesje
- Ollie1
- borrie01
- ruitje
- cer
- ladypaard
Vrijdag 20 maart: (Horsemanship)
- Bagheera_206
- Ollie1
- borrie01
-ruitje
-cer
Zaterdag 21 maart: (Barokke dag)
- Bagheera_206
- esther_r20
- borrie01
Zondag 22 maart:
- _Lois_
- shirleyp
Tilmar schreef:Leuk! Nu al kletsen. En slim om de belangrijkste weetjes in de op te zetten, bij het vorige topic kwamen vaak de dezelfde vragen langs.
Misschien nog iets over kaartjes? Dat je die gewoon daar aan de kassa kan kopen. Met een groep afspreken levert korting op!
Voor de show moet je wel vooraf kaartjes bestellen!
Ik weet alles van hoe je er met de trein komt, dus als iemand daar info over wil kan ik dat vertellen.
Ik ga altijd met mijn dochter, meestal op de laatste zaterdag. Die koopjes moet je je volgens mij niet teveel van voorstellen. Ze nemen gewoon alles mee terug. Wel zijn er vaak leuke beurs aanbiedingen. Ik heb een prachtig bruin leren halster gekocht voor 5 euro.. Ook wel eens een gigantische miskoop gedaanmaar het blijft leuk!
gossa4ever schreef:Hooi!
Ik kwam dit bericht van je tegen, en ik ben dus van plan om met de trein te gaan, maar ik heb geeeen idee hoe ik dat moet doen? Waar haal ik tickets? En vooral gecombineerd zodat ik echt echt niet moeilijk hoef te doen?
sorry snap er geen bal van dus hoop dat je me kunt helpen![]()
vriendelijke groetjes,
Maryam Hendrikse
gossa4ever schreef:oke.... ik snap er nog niks van![]()
wat voor tickets moet ik hebben? eerst een normale ticket naar de eerste beste ice station? en dan een ticket met de ice naar essen hbf en dan moet ik met de metro? en welke stop moeten we dan hebben?
kan ik niet gewoon 1 groot ticket kopen voor alle drie? en is dat dan retour of niet ?
en waar kan ik tickets vinden die het voordeligst zijn dan?