Ben nu wel benieuwd naar de definitieve lijst van de knhs
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

JustAndy schreef:De mensen van week 5, zijn jullie nu via de site ingeschreven of via de mail? Ik had nl gebeld en ze hebben de site dichtgegooid...vandaar nu ook de wachtlijsten. Ze gaan eerst de mails verwerken, maar ik heb nog steeds geen antwoord

Roosje1978 schreef:Ik heb net gebeld. Kreeg nl eerst een berichtje dat ze op de wachtlijst stond, toen een bevestiging en toen een order claim, dat haar plekje 48 uur werd vastgehouden. Ik had wel betaald. Patricia van de knhs belde me na navraag direct terug. Heel netjes. Als er betaald was zit je erbij. Ik bewaar het voice mail bericht toch maar even, maar volgens mij moet het goed zijn!!
Sizzy schreef:Pfff hier na heel wat stress ook gelukt! Ik zat in de auto in de file op weg naar m'n werk... toen kreeg ik smsje van stalgenootje dat het weer werkte, dus ik snel vriendje ingeschakeld en die heeft me ingeschreven en betaald! Ben 10 jaar ouder geworden in de filemaar goed, ik ga dus naar week 2!