Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, en Caro, "as friends" ? Zo heb ik gisteren ook een actie gehad met mijn ex die ik eigenlijk niet had mogen doen
, gewoon "just as friends"
.
! Volgende week nog 4 daagjes les en dan officieel vrij tot de examens
! 
Eindelijk zeg hahaha
Vanochtend laatste toets en dat was latijn, echt géweldig joh
Nou ja hij ging nog best goed voor mijn doen, alleen heb je dan weer zo'n kloteleraar die altijd de toetsen veeeel te lang maakt, maarja hoop maar op een redelijk cijfer, ik sta nu een 5,6 dus een slecht cijfer kan ik niet echt gebruiken 
Vanmiddag kan ik dan gelijk mn nieuwe martingaal even uitproberen, dat had ik nog niet gedaan haha

, ik heb een ziekelijke obsessie voor parfum dus het is heeeel toepasselijk
.
!
oke I admit ik ken dat gevoel ook
'

Normaal is hij wel lekker enthousiast, maar vandaag had die volgens mij zn dagje niet.. Beetje balen, heb haast zin om volgende week niet naar oefenparcours te gaan omdat die niet lekker aanvoelt, maar ga het toch maar proberen
Voordeel is dat die op vreemd terrein vaak met wat meer vermogen springt, hij moet dan altijd even de macho ofzo uithangen
Hopen dat het dan wel weer lekker gaat

) en ik mag er van mama volgende week misschien weer even op!

, ik ruik aan mensen in het openbaar, heb een collectie van ongeveer 45 parfums en ik ken bijna ieder parfum op afstand, te erg gewoon
.
! Eindelijk er weer op haha
!
mijn instructric eis nu even weekje weg maar al ze weer terug is gaan we vragen of zij dr eerst even op kan zodat ponylief wel vast wat energie kwijt is