en ook diezelfde in het groen met bijpassende peesbeschermers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ook diezelfde in het groen met bijpassende peesbeschermers
. Er staat nog geen nieuwe afspraak gepland maar hij woont paar straten van de manege af, werkt een paar straten verder van mijn werk. Dus pauzes en als ik op de manege ben, spreken we nu wel eens af. Ja Cavella en buiten rijden, ze was verkeersmak, alleen we komen heel weinig buiten nu dus kan weer helemaal overnieuw beginnen daarmee.
Je hebt dus werkpuntjes gekregen. Anky dekjes vind ik ook fijn, alleen op Cavella zijn ze soms een beetje lang over de rug, gaat net.
wil ik ook nog wel eens met Cavella

gekke pony haha!
de RoyalBlue/White vind ik zo leuk maar er staat ook een Navy/White op de Boktmarkt. Denk dat beide heel leuk bij Mexx staan maar vind ze teveel op elkaar lijken om ze allebei te kopen.. hmmm... Myour schreef:@ Flooredking: de longeerhulp kun je bij de EJ kopenvind ik zelf heel fijn en makkelijk werken. Mexx loopt er ook heel fijn op. Enige nadeel is dat je het alleen op deze manier kunt gebruiken en dus verder weinig invloed hebt op de hals/hoofdhouding.
Ziet er fijn uit Myour! _Sofie schreef:@lrtj_: Fijn dat Pim braaf was![]()
@kirsten3110: gelukkig ben je weer flink opgeknapt
@SRY: geslaagde date dus
@Myour: zo te lezen gaat het erg goed met het rijden met Mexx, super hoor!
Nou, de bloeduitslag is binnen, het valt mee! Vic heeft lichte bloedarmoede en een lichte wormeninfectie. Voor de bloedarmoede krijgt hij nu haemolytan en hij heeft een wormenkuur gekregen. We mogen ook gewoon met hem blijven rijden en als het goed is komt het met de medicijnen vanzelf goed. Wel vreemd van de wormen, want toen we hem kochten (2 maanden geleden) was hij net ontwormt. op stal zijn ze laatst nog gedaan, maar we hebben hem expres niet laten ontwormen omdat hij net was gedaan. Maar waarschijnlijk was hij toch resistent voor z'n vorige kuur. Ben in ieder geval opgelucht dat het mee valt