KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:47

Ik heb niet zo'n hippe telefoon, maar als ik foto op de computer heb zal ik 'm wel even posten. :)

Dit is m'n trui trouwens, ik heb normaal altijd sjieke jasjes van Maison Scotch, ik hou van dat merk! Maar nu maar eens een keer een stoere trui, dat heb ik namelijk bijna nooit aan...

Afbeelding

Mokken
Afbeelding

Armband
http://www.facebook.com/home.php#!/phot ... =1&theater

En die van foto van het jurkje houden jullie te goed. :j

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:49

Oeeh ik ga vast mijn ouders lief aankijken of zij niet heeeeel misschien het emma fonds willen steunen xD mooie outfit scoren voor onze geweldige date :))

Oeh die trui is echt gaaf!! Maison scotch is echt leuk merk ja! helaas zo duuuuur
die bekers vind ik ook heel leuK!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:51

Leuk! Ik heb ook shirtjes van M&S :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:57

Jaa gaaf hè dat merk? Ik heb deze twee jasjes vorig jaar van de collectie gekocht, nogsteeds heel wijs mee! :D

Afbeelding Afbeelding

Welke shirts heb jij daarvan dan? Ook die met die veren? Die is gaaf namelijk! :)
Laatst bijgewerkt door Picassox op 25-02-13 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:59

Wauw mooie armband! <3

Ik heb afgelopen weekend ook flink ingeslagen. Had nog net wat te weinig 'nette' kleding voor mijn werk ( bij de bank). Dus twee mooie jasjes gekocht. Het was hier zo'n enorme opruiming.. Heb 2 Esprit colbertjes, 1 heerlijk Esprit vest, en twee paar laarsjes (suède/leer) voor in totaal 90 euro! Had in totaal 220 euro korting :D (Me loooves opruiming!)

Picassox

Re: KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:01

Wat leuk Debbie, korting is altijd leuk! :D De Primark is ook echt een aanrader. M'n schoonzusje moest ook voor bij de Rabo nette kleding hebben, en ze heeft daar 3 pakken en 1 mantelpakje gekocht voor totaal 98 euro. Complete pakken met colbertje, broek en bloesje. Héél gaaf, dus als je nog eens iets zoekt, Primark is echt een aanrader. :j

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:03

gaaf Penny! :D

Hier een heftig weekje, vader van mijn vriendin is overleden en vandaag de crematie gehad..

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:04

Jaa Primark :) moet ik ook zeker weer eens heen ja. Maar kost me zo weer een dag. Woon nogal in een uithoek :')

Ben op zich wel fan van de Primark, maar zoals nu in de uitverkoop heb je toch voor het zelfde geld een veel betere kwaliteit. En ik heb altijd mazzel want ik heb xs en daar hangen de rekken hier nog vol mee als er flink afgeprijsd wordt. :Y)

Jeetje Pietie.. vervelend nieuws :( Gecondoleerd. Is ie onverwachts overleden?

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:08

@Debbie, dankjewel! Nee, in 2011 was een hersentumor gevonden, in de ergste vorm. Veel onderzoeken, maar hij kon niet geopereerd worden.. En in 2012 kreeg hij er nog suikersiekte, epileptische aanvallen en een longemboullie bij, ook raakte hij verlamd aan zijn linkerarm / boven lichaam. Het is ook beter zo, geen pijn meer maar rust en vrede.

Echt vreselijk hoe snel een leven dan afgelopen kan zijn, hij is 50 jaar geworden..

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:19

Tjee.. vreselijk zeg! Inderdaad nog veel te jong.. vooral als je kinderen hebt.. :n

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:20

Bah, naar zeg! Gecondoleerd!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:21

leuke kleding zie ik voorbij komen!!
Ik moet ook nodig nieuwe hebben, gelukkig kan ik op mijn werk alles dragen, dus hoef geen speciale kleding te kopen.

@Pietiedecy: gecondoleerd, bizar hoe zo iets kan verlopen.. het leven is niet eerlijk.. Sterkte!

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:22

bedankt allemaal, het kan idd allemaal ineens heel anders lopen..

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:22

-O- sterkte voor je vriendin en haar familie :(:)

Hier opent binnenkort een Primark :$ O:)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:32

Wat naar Pietie, sterkte!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:36

Picassox schreef:
Jeetje wat goed Conchita! Knap van je! Vond je het erg moeilijk?

Ik heb inderdaad vandaag ook nog hardloopschoenen aangeschaft, er mogen bij mij ook wel weer wat kilootjes af...

Ja, heel moeilijk..
Ik kon geen antwoord geven op de vragen zoals 'watvoor cijfer van 1 tot 10 geef je je zelf op aantrekkelijkheid'.. Zelfs een 1 is nog te hoog, zo voel ik mij.. Mijn zelfbeeld zit echt diep onder 0.
Dus daar gaan we aan werken.. Dus hoop dat ik binnenkort mezelf eens een 2'tje kan geven ofzo.. :o

Wat een super leuke spulletjes allemaal.
Primark vind ik ook leeuuk!!
Ik mag niks nieuws meer kopen tot ik 10 kilo afgevallen ben.. Dat is mn eerste streven. Hoop die voor mn verjaardag, half april, gehaald te hebben.
Ik ga morgen wel shoppen, voor mn paard hihi..

Sterkte Pietie.. :(:)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:40

Serieus :P ik weeg 80 kilo met mijn 1.69 m maar ik voel mij wel goed ondanks de vele kilo's, lekker in mijn vel en volgens velen niet onaantrekkelijk :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:44

Kijk, dat moet je hebben! :j

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:48

listiglistje schreef:
Serieus :P ik weeg 80 kilo met mijn 1.69 m maar ik voel mij wel goed ondanks de vele kilo's, lekker in mijn vel en volgens velen niet onaantrekkelijk :D

Nou, ik weeg wel wat kilotjes meer helaas.. Maar daar word aan gewerkt :) , ik word ook niet als onaantrekkelijk beschouwd door derden.. Maar ik vind mezelf wel t lelijkste schepsel op aarde.. :7 :=
Ik zat een jaar geleden ook super in mn vel, en was toen 40 kilo afgevallen. Inmiddels zitten er daarvan 20 weer aan, dus word tijd om me weer zo te voelen als een jaar terug :)

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:02

En als ik nu eens sociaal met je meelijn? Bij mij loopt het ook de spuigaten weer uit... :o Heb op het moment ook echt geen motivatie... :n en Zucci alles maar trouw rondslepen... :(:)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:05

Hihi, dat mag hoor! :)) Altijd leuk om elkaar wat te steunen toch?

Ja, ik ging weer op de weegschaal vanmiddag en ik schrok er weer behoorlijk van, dat mn paard dat weer mee moet sjouwen.. := Ik heb ze vanmiddag beloofd dat dat gauw verleden tijd gaat zijn..
Het gaat eigenlijk bij mij niet zozeer om de kilo's, het is maar een getal, ik denk als ik gewoon weer goed in mn vel zit en de wereld weer positief kan zien ik die kilo's ook minder erg vind en het beter kan accepteren. Natuurlijk wil ik er wel (heel) wat af, maar als ik gewoon mezelf kan accepteren is dat ook al een hele stap.

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:16

Ha Sita,
Als ik je advies mag geven, vooral veel krachttraining gaan doen. Ja, ik haat het ook, maar het werkt wel. Ik fluctueerde sinds studententijd ook in gewicht en omvang (steeds +15 kilo en dan weer terug naar streefgewicht), afhankelijk van hoeveel cardio ik deed. Weekje niet naar de sportschool geweest en paar biertjes gedronken, en ik had weer extra kilo's. Totdat ik echt met een personal trainer aan de slag ging voor spieropbouw. Vreselijk, saai en geestdodend, en een lange weg, maar uiteindelijk ben ik nu wel slanker (maat 36-38) dan ik door al die cardio ooit geweest ben. en als ik twee weken niet naar de sportschool ben geweest, merk ik het echt niet aan mijn broeken en is de buik nog steeds plat. en energie te over. misschien moet ik me er niet mee bemoeien, maar wilde je graag even de tip geven ;).

@pietiedecy: jeetje, heftig verhaal zeg...

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:19

Conchita, ik wil ook best kijken of ik je wat tips kan geven als je dat wilt, je kan me altijd een pb sturen. Denk er wel aan, ik ben pas 1e jaars aan de opleiding voeding en diëtetiek dus ben geen volleerde diëtist maar ik kan altijd kijken of ik je wat tips kan geven.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:24

Ik wil wel krachttraining doen, maar zou niet weten wanneer..
Ik rijd al gemiddeld 20 uur per week paard. Verder loop ik de godganse dag heen en weer van smorgens 7 tot savonds half 10.. We hebben een groot boerenbedrijf.. Ik had het ook nog met mn coach er over, ik wil echt wel er bij gaan sporten. Maar ik ben echt gewoon kapot als ik om half 10 op de bank kan zitten.. :o Aan de beweging ligt t niet, maar wel aan t eten. We eten al vetarm, maar wel suikkerrijk zijn we nu achter.
Mn bloedsuikerspiegel schommelt daardoor heel erg, wrs is dat de oorzaak dat ik dus veel opsla omdat mn lijf geen zekerheid kan krijgen van wanneer en wat ik nou eens ga eten. Soms eet en drink ik nauwelijks namelijk, de andere dag heel veel en ga zo maar door.
Dus met mn eetpatroon aanpassen moet ik al een flinke stap in de goede richting kunnen zetten..

Bedankt Emma! Ik zal t onthouden! :)

Alle advies en tips zijn verder welkom hoor! Alleen nog meer beweging is voor nu niet de oplossing, van t zomer wil ik savonds weer veel gaan wandelen. Dan is het ook rustiger op t bedrijf..

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:49

pietiedecy schreef:
bedankt allemaal, het kan idd allemaal ineens heel anders lopen..

Ook sterkte van mij! :(:)