Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
2e proef gaat in de doofpot.. Nee hoor, was wat rommelig had begin 170 verwacht. Had alleen 163
ze heeft paar x tikje (kleine) met de zweep gehad, dit omdat ze al heftig op een tik reageert.. maar goed, bij een klein tikje reageert ze ook. Had alleen bij die paar onderdelen 3'en: paard in verzet (pardon, viel reuze mee..) en bij het onderdeel wat 2x telt een 4.. jup, dan gaat het snel. (laagste was ook 153.. in de B!!
) 

Leuk! Er wordt eerst een proef gereden en daarna volgt een les om aan de mindere punten uit de proef te werken
Ben benieuwd!
Jammer dat je je niet kon vinden in de plaatsing op de regiokampioenschappen, maar fijn dat je in ieder geval een tevreden gevoel aan de proeven zelf overhield. En het resultaat mag er alsnog nog best wezen, toch
?
Jullie gaan echt hard! Ben wel benieuwd naar een filmpje van Door nu 
.
. Jury kwam na de proef nog naar ons toegelopen en vertelde dat Chickie een talentvol paard is. Altijd leuk om te horen!
Alleen dat ik haar dus niet in de hand had en ook weinig kon aangezien ik zonder sporen en zweep reed. Hij vertelde dat we nu nog niet thuis hoorde op een concour omdat hij alleen maar 3en en 4en kon geven en dat natuurlijk ook niet leuk jureren was. Hij stelde voor om heel veel op andere vreemde plaatsen te gaan rijden. Alleen is dat het probleem niet direct. Ik heb op andere plaatsen gereden en daar was ze braaf. Het zijn de hekjes waarop meneer zei dat er op maandagochtend tegen betaling geoefend kon worden terwijl de hekjes er nog staan. Ik ga kijken of ik hier in de buurt ergens wat hekjes kan lenen/huren of iets in elkaar kan frutselen om op stal te gebruiken.
.
.
super van je tweede proef, gefeliciteerd! 

Maar dat is even een stukje oefenen voor beiden, ik moet even kijken hoe ik het bij haar snel op kan lossen, zij moet weten dat als ze los laat het eigenlijk veel fijner loopt. Toch erg tevreden over vandaag, we gaan in ieder geval vooruit!
voor de prijzenjagers hier!! En voor iedereen waarbij het wat tegen viel, op naar een volgende keer 

liep even huis in wat drinken kom ik terug rijdt mn vriend er op rond
beest sjokt braaf dr rondjes om vervolgens op buitenrit met mij nog even op de kletter te gaan de etter

Ik dacht knallen maar! Helemaal vol vertrouwen maar hierdoor heel veel slordigheid foutjes.