Pff ik ben kapot! Leuk al die trappen op en af met een bijna 20 kilo wegende koffer... Toen dacht ik ff snel naar de Primark te gaan, maar alles was natuurlijk afgesloten, dus ipv 16.00 met Angelique afgesproken te hebben werd dat 17.15 ofzo, maar gelukkig was ze ook te laat. Toen ff snel wat van Londen gezien, weer Primark en toen naar Hyde Park, maar man wat ligt die shop af gelegen en ver weg. We hebben echt kapote voeten nu en ik moet nog een week ... Maar ik ga zeker wel terug naar Hyde Park, kan je gewoon gratis naar binnen (zeggen ze) en beetje muziek luisteren en sport op groot scherm kijken, dus wel lekker ideaal. Iemand zin om mee te gaan, als er geen paardensport is? Morgen naar de eerste wedstrijd, planning is om al rond 7e weg te gaan hier ... Leuk Volleybal om de hoek Daardoor heb ik helemaal omgelopen, terwijl het andere station gewoon in de zelfde straat als mijn hotel ligt. Nu eventjes nog wat drinken, emails bekijken en dan slapen, dus tot morgen allemaal!!
Goedemorgen, op dit moment nog op de boot. Over een uurtje worden we gewekt en in de planning is dat we om 9 uur in hartje Londen staan. Ik heb er zin in. Samy leuk dat je er al bent.
Ben al weer thuis ben in 1 dag op en neer geweest naar het dressuur op donderdag Met de trein je staat gewoon vanuit brussel in 2 uur in hartje londen dus goed te doen van brabant uit Wel 24 uur op geweest maar een geweldige ervaring met kaartjes van marktplaats op de 1ste rij geweldig gewoon We zaten naast de fokker van Uzzo (Patrick ) die ook kaartjes van marktplaats had gekocht haha en die zat dus ook op de 1ste rij Sfeer was geweldig en de regen en hagel kon de pret niet drukken met een poncho van de action van 58 cent haha
Wij wachten nog een klein half uurtje, dan gaan we met de bus naar Walthamstow Central, met de metro naar Victoria en met de trein naar Gatwick. Om kwart voor zeven gaat ons vliegtuig en om negen uur hopen we weer op Nederlandse bodem te staan.
Ik ben droog gebleven Alleen zit ik nu voor me hotel omdat ze de deur niet open doen, wou evsn een uurtje liggen, vanaf 6 uur op. Mijn laptop kan i niet opladen, de stekker is te groot voor de uk stekker...
LeOnIe_me
Geplaatst: 04-08-12 18:50
Zo, ik ben weer thuis aangekomen. Heb een paar geweldige en gezellige dagen gehad! Voor vanavond toch nog kaartjes voor het HHH kunnen krijgen bonny? Zal wel gaaf zijn vanavond met de huldiging. Iedereen die gaat nog veel plezier.
Oh daar ga ik mee op de foto. Hahaha Vandaag lange dag gemaakt. Nu rustig op hotelkamer. Morgen naar de Marathon kijken langs de route. Daarna door naar HHH. Nog mensen daar. Maandag naar het springen. Voor de rest was het weer goed. Met af en toe een spetter.