[Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Re: [Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:32

Ik ben het toch wel eens met alles wat CJG12 allemaal noemt, maar vind het om dezelfde reden wel enorm jammer dat je niets in je profiel hebt staan wat voor topper je dan wel niet op stal hebt staan. Want die zien we dan in Rio op de OS!

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:51

Tja, zoals je het zo beschrijft snap ik je punt ook wel. Maar inderdaad, ik ben ook erg benieuwd naar je topper! Filmpje? +:)+

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:59

hihi, herkenbaar van die prijzen bij de subtop.. ook een leuke ; een bon voor een zak paardenvoer af te halen bij een voederhandel in het dorp waar je start op zondag... 2 1\2 u rijden vanwaar je woont...
beetje jammer van de macridercup idd, het is een groot streven, wellicht iets te groot -hebben ze zich verkeken op het aantal mensen dat erop afkomt?

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:59

CJG12 heeft alleen maar toppers op stal :D en hij vindt filmpjes vast wat overbodig.

Maar ik vind dat je wel gelijk hebt, wij gaan dus ook niet met onze "topper" 3 1/2 uur reizen om vervolgens ook weer die tijd nodig hebben om weer thuis te komen. En ik vind het ook ontzettend jammer hoe het gegaan is. Het idee is erg leuk, maar de praktijk iets minder..

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 13:46

Lieve schattige roze bokkertjes... wat zijn we toch allemaal weer nieuwsgierig... :+
Mijn profiel is en blijft leeg. Waarom? Omdat dat afleidt van de essentie in de beargumentering.
En dat blijkt nu maar weer eens. Geen inhoudelijk weerwoord omdat ik geen profiel zou hebben. Zwak.

Het gaat namelijk helemaal niet om mij. Dan heb je er helemaal niks van begrepen. Terug naar het VMBO jullie. Allemaal.
Het gaat om het feit dat Macrider mij en anderen onder valse voorwendselen in die vage competitie heeft gerommeld. Daar gaat het om. Het lijkt verdorie Kunduz wel.

Ik kom op voor het collectief. Niet iedereen is zo egoïstisch als de andere reageerders hier blijkens jullie ervaringen zijn. Ik heb louter nobele intenties... zoals altijd.... O:)

Ik vind het gewoon jammer dat het Macrider team straks veel minder sterk is dan het had kunnen zijn.
Die individuele ruiters maak ik me geen zorgen om. Die komen later echt nog wel bovendrijven. Ook met andere paarden. Dat heeft "ons" Adje wel bewezen.

@ Kajanus: CGJ heeft niet louter toppers op stal. Daar gaat CGJ helaas/gelukkig niet over. Dat is aan het oordeel van de jury... _/-\o_
@ Connepon: kun jij met je Macrider connecties niet even regelen dat de finales volgend jaar in Limburg of Groningen worden verreden? Al was het alleen al voor die andere deelnemers, die nu niet kunnen meedoen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 13:54

CGJ valt inmiddels niet meer onder het jong talent. :D
Of zit er geen leeftijdsgrens aan?

Al zou ik een geschikt paard hebben om mee te doen dan deed ik nog niet mee. Ik zie er geen voordelen aan zitten eigenlijk.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 15:53

@CGJ12 Ik weet niet goed of dit nu een serieuze reactie van je is... of dat ik, gelet op je onderschrift, dit met een korreltje zout moet nemen.

Ik heb zelf geen zin in een lange discussie over wat MacRider goed en fout heeft gedaan. Ik was inderdaad meer benieuwd naar je paard :) Dat heeft niets met je profiel te maken. Die van mij is namelijk ook niet heel erg gevuld.

Ik ga er overigens vanuit dat ze niet met opzet hebben gezegd dat ze eerst regionale selecties zouden organiseren om het vervolgens te wijzigen.

Overigens niet zo netjes om de mensen hier als dom te bestempelen. Maar goed, laat ik er maar vanuit gaan dat dat niet serieus bedoeld was.

Groetjes, drs(!) Connepon (haha even flauw doen)

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:19

CGJ12, ik ben het wel met je eens. Ik denk dat ik vanuit Drenthe toch de reis ga maken maar was wel fijn geweest als ze gezegt hadden of je met de hakken over de sloot door bent of met vlag en wimpel. En idd de mensen die zeggen dat het niet eerlijk is als je niet gaat omdat dan iemand anders heen had gekund, dat klopt niet want ze hebben ook wel eens meerdere mensen door laten gaan maar ook wel eens helemaal niks in een klasse....

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:58

Ik ben het helemaal met CGJ12 eens.

Ben blij dat ik niet meegedaan heb. Het hele concept rammelt aan alle kanten. Het initatief is leuk maar hoeveel bokkers hebben hier in den beginne wel niet met paarse gezichten en kloppende voorhoofds-aders gezeten omdat ze flauwe/droge reacties via de mail kregen als antwoord op een heel andere vraag als die zij gesteld hadden. Of helemaal geen antwoord.. of veel later.

Tegen de een werd dit verteld, tegen de ander dat.

Het idee is leuk.. maar daar blijft het ook bij.

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 19:59

Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op een mail die ik gestuurd heb!! Is al wel een paar weken geleden, gelukkig heb ik inmiddels hier het antwoord op bokt gekregen

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 20:06

Ik heb net gereden. Heb lekker gereden, maar jeetje zeg, de organisatie was echt 0,0. De Mac Rider team was veeeeels te laat. File... ja kan gebeuren. Tips kreeg ik niet echt. Aan het eind werd er omgeroepen wie er door was, maar 3/4 van de klasse L was nog aan afzadelen en hun paard aan het naverzorgen. Ik heb geeeeeeen idee wie er door is???!!! Zou toch wel.netjes zijn om even te wachten tot iedereen van het L bij de MC auto is en het dan om te roepen. Naja, ik heb lekker gereden. Of ik volgend jaar meedoe met mijn jonkie... nou ik weet het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 20:46

@CGJ12 mijn complimenten dat je zo terug reageert op de gekomen reacties...
Ik ben het ook gedeeltelijk met je eens. Maar aan de andere kant vind ik dat veel mensen (dus niet iedereen) erg streng en hard oordelen over de organisatie MC.

Tuurlijk maken ze fouten, wie niet.. Maar ik ga er vanuit dat de intenties positief zijn.

Aan de andere kant vind ik ook dat wij allemaal kritisch naar onszelf moeten kijken. Als we ons inschrijven met een jong paard, moeten we ook de concequentie accepteren als we ver(der) moeten reizen dan we eigenlijk wenselijk vinden..... Of als de planning niet loopt zoals we willen.

Wat betreft de MCcup in zijn algemeen.... De beste stuurlui zitten aan wal. ;)

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 21:15

Ik denk dat men niet zo heel veel deelnemers had verwacht in eerste instantie.
Wellicht was het beter geweest om zich te houden aan een max. aantal locaties met een max. aantal deelnemers en dan wellicht voor een volgend jaar te kijken hoe dit uit te breiden is.
Het zal niet de eerste organisatie gaan die aan zijn eigen succes ten onder gaat. En dat zou jammer zijn dat dat gebeurd met dit initiatief.

Had ik het nu verkeerd begrepen dat het ging om het talent van de ruiter/amazone?

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 22:01

Chapeau aan MC dat ze leuk initiatief in werking hebben gebracht, ik zeik daar niet over. Vind het goed dat ze het proberen, maar net zoals jury zegt, ze hadden dit jaar wat meer "regels" moeten hebben. Nu loopt het een beetje de soep in.... heel jammer.

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 17:13

Hallo dames, even voor de dappere meiden die vandaag deel hebben
genomen in de hitte in Papendrecht!
Van de eerste (denk ik) 4 groepen heb ik foto's gemaakt en zullen vanaf morgen op mijn website staan :)
www.bb-pixels.com

VEGASS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 18:49

he die soophia, was zeker warm....heb je nog fotoos van de knappe schimmel of was je al weg??

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 20:00

Nee sorry! Er zat thuis een kleine viervoeter met smart op me te wachten voor haar playdate!

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 22:01

Op de valreep toch nog meegedaan met MC! We hadden toch nog vervoer kunnen regelen!
Het ging allemaal erg snel, het liep eerst heel erg uit omdat ze in de file stonden. Ze zouden er om 5 uur zijn en kwart over 5 belde ze dat ze nog steeds in de file stonden bij waar ze vandaan kwamen. Ik moest om 7 uur dus ging er vanuit dat het minimaal een half uur uitliep. Het bleek dus iets korter waardoor ik niet echt lekker had kunnen inrijden maargoed. We hadden met 3 een kwartier les. Ieder dus 5 minuten en dat was kort! Heb tips gehad over mijn overgangen, ik moet goed voorwaarts blijven denken en niet te veel achterover zitten. En toen was het al weer om. Helaas niet door maar de combinatie die door is is het zeker waard! De dag erna nog op dezelfde locatie gelest dus we hebben er voor de ervaring een leerzaam weekend van gemaakt :D !

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 22:07

anais96 schreef:
Op de valreep toch nog meegedaan met MC! We hadden toch nog vervoer kunnen regelen!
Het ging allemaal erg snel, het liep eerst heel erg uit omdat ze in de file stonden. Ze zouden er om 5 uur zijn en kwart over 5 belde ze dat ze nog steeds in de file stonden bij waar ze vandaan kwamen. Ik moest om 7 uur dus ging er vanuit dat het minimaal een half uur uitliep. Het bleek dus iets korter waardoor ik niet echt lekker had kunnen inrijden maargoed. We hadden met 3 een kwartier les. Ieder dus 5 minuten en dat was kort! Heb tips gehad over mijn overgangen, ik moet goed voorwaarts blijven denken en niet te veel achterover zitten. En toen was het al weer om. Helaas niet door maar de combinatie die door is is het zeker waard! De dag erna nog op dezelfde locatie gelest dus we hebben er voor de ervaring een leerzaam weekend van gemaakt :D !

Wie is er door dan? Ik heb er niks van meegekregen.

VINJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 22:24

zoo startijd voor aankomende zaterdag is ook bekend:D mag al als eerste om 13.00.. ben benieuwd hoe het is, na al die verschillende reacties hier! :)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 22:31

Ik mag groepje na jou, om 13.15u.
Ben ook benieuwd, maar vind allang fijn dat ie gewoon weer keertje op ander terrein is, hij blijft het allemaal nog spannend vinden dus is altijd fijn.
Weet iemand eigenlijk of het binnen/buiten (zand/gras?) is?

VINJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 22:32

ja zag het hihi! :) jaa mijne is helaas dan niet op ander terrein haha, maar goed ook want anders moessie weer mee in de trailer en de volgende dag hebben we weer selectie, dan had ik hem denk ik gespaard voor de selectie haha!

Ik vermoed dat het buiten is.. en dan zo ie zo op zand! ;)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 22:40

Ja wij hebben ook gewoon selectie maar hij is niet zomaar leeg. En heeft afgelopen week nog 4 dagen vrij gehad dus hij kan er weer ff tegen haha.

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:59

Ik mag om 2 uur de ring in. We zijn best met een flink groep. Ik heb de dag erna ook selectie maar ze worden er nooit dommer van. En ach, of je nu thuis traind of op een ander dat maakt mij weinig uit ;)

Idd, weet iemand of het binnen of buiten is, zand of gras?

VINJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 14:36

in de M hebbesje? :) dan kan ik je zien rijden hihi!

jaa dat is aan de ene kant ook wel weer zo.. maarja ach ben blij dat het thuis is haha!

Als et goed is is het dus buiten en op zand... op zand is het zo ie zo.. want buiten op gras kan niet.. ;) zal het vanavond anders nog even voor de zekerheid navragen!