Haha ik ben dan een zombie! Ik ga morgen even uitzoeken welke trein ik moet hebben. Maar vanaf Breukelen is t denk ik een uurtje naar Deurne gezien ik vorig jaar vanaf mijn huis net anderhalf uur onderweg was en voor mij is t 3 kwartier rijden naar Utrecht met de auto..
Bagheera_206
Geplaatst: 24-08-11 23:03
Ach heb auto vol die mij wel wakker houden dus vermoeid zal ik wel niet zijn. De vrijdag ervoor maar op tijd naar bed. Heb 3 dagen een meeting in Eindhoven... Pffff... Vrijdagmiddag weer richting huis en zaterdag BAM naar Deurne.
wij gaan trouwens eerst naar he, en 's avonds pas naar het b&b.
Nou richard, als we jullie zien daar ergens op de snelweg zullen we even toeteren!
xManon_
Geplaatst: 25-08-11 08:21
Het is voor mij 41 minuten treinen.
Edit; Snoerd, ga jij met de trein? Ik ging even je reis opzoeken en ik moet overstappen op hetzelfde perron. Dan zorg ik dat ik een trein later of eerder neem.
Pff als ik op zondag naar HE ga moet ik even wat mensen zoeken die willen carpoolen Onze auto rijdt niet zo zuinig.. En om nu 50 euries in me uppie op te hoesten voor een dagje HE vind ik lichtelijk overdreven..
@Manon: Welke snelverbinding heb jij vanuit Haarlem? Wow!
@Mariska: Kwestie van in je onderschrift zetten. Hielp bij mij ook. Er zijn vast genoeg mensen die willen carpoolen. Voordeel is dat er minimaal 5 bij jou in passen en benzine nog goedkoper wordt. Kun je die Fiat anders weer niet lenen? Die is vast stuk zuiniger dan die Mitsu.
Mag alleen oma's auto kidnappen als we onze eigen niet voor de deur hebben staan.. En met meer mensen de kosten delen is idd wel handiger. Zou eerst met stalgenoten gaan maar door omstandigheden zal dat toch niet doorgaan denk ik. In onderschrift zetten is wel een goede!
Ook niet als je je oma heeeeeeeeeeeeeeeeel lief aan kijkt? Jij kunt nog wel zo schattig kijken!
Wow! Past er 7 man in die Mitsu? 50 euro gedeeld door 7 is nog goedkoper dan 45 gedeeld door 4. Haha! Hoop dat je wat gezellige carpoolers kunt vinden.