winnietje3 schreef:Komen er nu nog boeiende mensen, of kan ik nu mn kamer wel gaan opruimen?
Je kan gaan opruimen, ik ga nu ook echt even Gossip Girl kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bigone schreef:Parcival oogt idd niet helemaal lekker, struikelen, kleine dingetjes allemaal. Ze hebben ook veel gereden en gewonnen dit seizoen, misschien even gas terugnemen. Blijven levende wezens, Totilas oogde goed en fit maar waar ik me dan toch aan stoor is het feit dat hij Totilas niet direct een kloppie gaf, zal wel spanning en opluchting van Mathias zijn.
bigone schreef:Parcival oogt idd niet helemaal lekker, struikelen, kleine dingetjes allemaal. Ze hebben ook veel gereden en gewonnen dit seizoen, misschien even gas terugnemen. Blijven levende wezens, Totilas oogde goed en fit maar waar ik me dan toch aan stoor is het feit dat hij Totilas niet direct een kloppie gaf, zal wel spanning en opluchting van Mathias zijn.
echt...gelijk hand in de lucht en zwaaien..ik dacht echt, joh bedank je paard eff! 

s0173957 schreef:op http://www.studforlife.com komt elke week een link naar eender welke internationale wedstrijd...