Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Essterretje schreef:Ik vond de trailpatterns van vandaag best pittig, dus erg spannend om naar te kijken.
Ook zag het er netjes uit met de balken en obstakels in dezelfde kleur.
verography schreef:Ik heb het erg naar mijn zin gehad. Voor hobby fotografen zoals ik is het nog wel lastig om goede foto's te maken (toch nog te donker voor een camera). Zal binnenkort even overzicht plaatsen. Verder vond ik dat je alles makkelijk vond. 1 grote jammer waren de verkeerd opgedrukte bodywarmers. Ik sprak iemand erop aan en ook zij vonden het echt heel jammer.
Verder weer veel mensen en kennissen gezien en even bijgepraat. Altijd leuk.
@corine of een kussentje. De judges hadden in de middag ook een kussentje.
corine1981 schreef:Fatsoenlijk zitten haffiepower?? Je bedoelt dat er genoeg stoeltjes waren, die krengen zaten nl echt voor geen meter, mijn lijf was na een klokje rond toeschouwen gesloopt. Dan zat je in mh lekkerder. Maar idd, op zich plek zat.
Jammer dat het programma vrijdag zo gigantisch uitliep, hierdoor hebben we de reining laten schieten.
Op zich mooie locatie, niet typisch paarden lokatie natuurlijk maar er was duidelijk veel werk in geïnvesteerd.
Wat ons verder opviel, gewoon als kleine aandachtspuntjes, waren de vieze toiletten en het gebrek aan papier, plus wat wij gelijk zeiden, dat de rand van de showring eerst even bedekt had moeten worden met één kleur doek. Die ijsbaan reclame borden en daarover wat nl vlaggen gedrapeerd, sorry, vond het geen pan.
Livestream viel hier ook goed in de smaak!
Erg benieuwd naar volgend jaar, want hoorde dat de organisatie er alles aan deed om aangereikte ideeën te verwezenlijken, dus het zou alleen maar beter kunnen worden (en dan neem ik gewoon een lekker stoeltje mee voor mezelf want daar is niets aan te doen)