Maar inderdaad de perstribune bij tribuni oost zat onder de VIP. Daarom was ik al benieuwd wie die verdachte persoon toch was

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flowerpull schreef:Perstribune was op verschillende plekken toch? Of in ieder geval bij tribune oost heb ik fotografen binnen moeten laten, en bij de deelnemerstribune daar in de buurt ook.
Maar inderdaad de perstribune bij tribuni oost zat onder de VIP. Daarom was ik al benieuwd wie die verdachte persoon toch wasEn 1 fotograaf met een blauwe polo aan ofzo die stond zowat naast mij en die was ook de hele tijd mij aan aan het kijken en ik weet niet, die herkende ik ook ergens van? Misschien was Sjoert dat ook wel
Heeft iemand een foto van m zodat ik even kan kijken?
Flowerpull schreef:Ik vraag me trouwens af vanaf waar Sjoert deze foto's heeft geschoten? In het personeel en de security was er namelijk nogal ophef over een man die op de VIPtribune was binnengekomen en daar aan het fotograferen was, en die ze verdacht en raar vonden ofzo. Ze waren met zn allen in rep en roer hoe ze m weg moesten krijgenMisschien was dat Sjoert wel, lijkt uit dezelfde hoek te zijn als deze foto's
Sammie schreef:_Judith schreef:En hij had ook een heel ander zadel op
Hoe heb jij dat kunnen zien? Hij had een deken opDat was gewoon Totilas hoor
Ik vond de score van Kittel ook erg laag uitvallen. Dat vond het publiek trouwens ook