Indoor Brabant 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flowerpull

Re: Indoor Brabant 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:40

Perstribune was op verschillende plekken toch? Of in ieder geval bij tribune oost heb ik fotografen binnen moeten laten, en bij de deelnemerstribune daar in de buurt ook.
Maar inderdaad de perstribune bij tribuni oost zat onder de VIP. Daarom was ik al benieuwd wie die verdachte persoon toch was :)) En 1 fotograaf met een blauwe polo aan ofzo die stond zowat naast mij en die was ook de hele tijd mij aan aan het kijken en ik weet niet, die herkende ik ook ergens van? Misschien was Sjoert dat ook wel _O- Heeft iemand een foto van m zodat ik even kan kijken? O:)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:50

Flowerpull schreef:
Perstribune was op verschillende plekken toch? Of in ieder geval bij tribune oost heb ik fotografen binnen moeten laten, en bij de deelnemerstribune daar in de buurt ook.
Maar inderdaad de perstribune bij tribuni oost zat onder de VIP. Daarom was ik al benieuwd wie die verdachte persoon toch was :)) En 1 fotograaf met een blauwe polo aan ofzo die stond zowat naast mij en die was ook de hele tijd mij aan aan het kijken en ik weet niet, die herkende ik ook ergens van? Misschien was Sjoert dat ook wel _O- Heeft iemand een foto van m zodat ik even kan kijken? O:)

Er was 1 perstribune, naast de VIP, bij de Swirlsstand. En op Oost mochten we ook ja, dat was een medewerkersdeel volgens mij. Mochten alleen links zitten.
Fotograaf met blauwe polo, hoe zag hij eruit? Misschien weet ik wel wie dat is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:51

nee, Sjoert zat niet op de perstribune, daar zaten Sammie en ik. Sjoert zat aan de overkant, zeg maar halverwege H en E (tijdens de wereldbekerfinale).

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:53

Oh oke, halverwege H en E zegt mij niets, ben niet bij de dressuur geweest. Dan zal ik jou en Sammie vast gezien hebben gister. Zou jullie alleen niet herkennen :+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:54

nee, we waren er zaterdag.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:56

Oh ja dan heb ik jullie niet gezien _O-

Deden jullie de boktnieuws twitter via online kijken dan? Of doet iemand anders dat.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:57

gisteren idd via de online uitzendingen, zaterdag hebben we live getwitterd.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:06

Heb je niet gezien Lielle!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:08

Hier nog iemand die twee dagen bij de tribunes heeft gestaan, zaterdag om te zorgen dat mensen doorschoven op tribune noord en zondag kaartjes controle op noord.

Heb genoten, alles kunnen zien en nog betaald worden ook ;) (meer dan minimum, erg afhankelijk van je leeftijd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:28

Lielle schreef:
nee, Sjoert zat niet op de perstribune, daar zaten Sammie en ik. Sjoert zat aan de overkant, zeg maar halverwege H en E (tijdens de wereldbekerfinale).

Dan heb ik jullie vaaaast perongeluk op de foto gezet _O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:40

Zijn je foto's mislukt dan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:05

haha :)) nouja sommige wel, maar zaten jullie echt bij de S of verder naar de E? of zit ik nu scheel te kijken :P

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:14

nee, wij zaten precies aan de andere kant, ter hoogte van de wereldbeker zeg maar. Dus nog voorbij M, helemaal in de hoek (perstribune). Sjoert zat bij S.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:16

oooh zo _O- Nu snap ik hem! dan heb ik Sjoert vast ergens op de foto staan :P

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:31

Flowerpull schreef:
Ik vraag me trouwens af vanaf waar Sjoert deze foto's heeft geschoten? In het personeel en de security was er namelijk nogal ophef over een man die op de VIPtribune was binnengekomen en daar aan het fotograferen was, en die ze verdacht en raar vonden ofzo. Ze waren met zn allen in rep en roer hoe ze m weg moesten krijgen _O- Misschien was dat Sjoert wel, lijkt uit dezelfde hoek te zijn als deze foto's :))

Nee, dat was ik niet.
Ik stond daar wel in de buurt overigens en heb alles meegekregen. Ze hebben hem overigens wel laten zitten :))

Achter de H mochten we ook fotograferen. Ideaal.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:33

Goh Sjoert wat hebben we toch bij kunnen kletsen he? :D

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:38

Ja, man. Volgende keer moet je wat eerder tegen me aan knallen. Dan heb ik meer tijd :D

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:40

Haha ja doe ik :D

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:46

Sammie schreef:
_Judith schreef:
En hij had ook een heel ander zadel op :P

Hoe heb jij dat kunnen zien? Hij had een deken op ;) Dat was gewoon Totilas hoor :j

Ik vond de score van Kittel ook erg laag uitvallen. Dat vond het publiek trouwens ook :D

Bij huldiging van ruiter van het jaar, had het paard geen deken op hoor :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:50

Nee daar niet :+ Ik dacht dat je de huldiging van de WB bedoelde ;)

Bij ruiter van het jaar vond ik het vrij logisch dat het een ander paard was, gun Totilas ook een beetje rust :=

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:55

Maar welk paard was het? ;)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:20

Hmmm, ik heb weer heerlijk betaald paardensport kunnen kijken dit jaar. Gezellige club mensen bij Eventique dit jaar en ook weer gezellig publiek. Ik vraag me altijd af of het bij andere concoursen ook zo gezellig is. Ik ben dit jaar ook maar een keer of 6 uitgescholden voor bitch, kreng etc omdat ik mensen niet toeliet, dus de score was relatief laag. Iedereen had gewoon goede kaartjes, scheelt weer!
Leuk dat de ruiters ook het publiek bedankten bij de laatste wedstrijd van zondag.

Pony knockout op zondag was ook weer briljant. Heerlijk om die bloedfanatieke ruiters te zien crossen. Dat is bijna nog leuker dan het grote-mensen-paarden-springen ;) .

Ik ben helemaal fan van Hugo Simon. Wat stoer om op je 67e nog steeds zó hoog in de sport me te rijden!
En ik ben ook fan van Gert Jan Bruggink. Wat een aardige kerel is dat. Dat is de enige ruiter die netjes achter een touwtje blijft wachten, zonder dat je het vraagt. Geen arrogantie te bespeuren bij hem. +:)+

Zaterdagavond heb ik bij het gordijn gestaan waar de paarden de ring in komen. Lekker mijn spierballen getraind. En ik moest wel lachen toen Albert Zoer met Uraguay (geloof ik) de ring in kwam. Toen kwamen zijn grooms voor hem uit gerend, om iedereen te waarschuwen. Iedereen moest dekking zoeken, omdat het paard bij het ingaan van de ring voluit zou trappen. En inderdaad; een paar enorme trappen. Ik was blij dat ik dekking had gezocht, maar moest ook wel lachen om die grooms.

Nu weer een jaartje wachten en dan mijn 7e jaar hostess zijn :)

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:31

Zie het al helemaal voor me, assie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:37

6 x maar? Ik nog veel meer, maar dat was wel steeds door dezelfde persoon, die keer na keer probeerde met een niet geldig pasje de tribune op te komen :P
Verder geen problemen gehad, wil heel leuk dat mensen je als ze weggaan bedanken voor de goede service (uitdelen startlijsten ed).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:10

Sorry dat ik binnen kom vallen... Maar zit de kür van zaterdag terug te kijken, waarom reed Adelinde op andere muziek? Want voor zover ik weet is het toch dezelfde proef?