Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wishper schreef:Utan schreef:De lamicell pro set stond in de aanbieding, eerst 50euro nu 40euro. Alleen, als je even rondkijkt, er zijn genoeg winkels die deze set standaard aan 40euro aanbieden....![]()
Zo heb ik ook andere dingen gezien..
Bijv. de himalaya liksteen.. die zie ik overal voor 9.95 en op sommige plekken zelfs goedkoper.
Nou zag ik die ook in het foldertje staan, 3 halen = 2 betalen.. dus ik zoeken en ze waren op het tentenkamp 12.95 per stuk (zonder de 3 halen,2betalen) vond het al duur.. liep later de winkel binnen en wat zie ik himalaya likstenen voor 9,95
Romyjuh_Xx schreef:Ik ga voor de Anky sunshine + bandages, Scapa stone blue vzh en een scapa deken
Priisss schreef:Ik kom er net vandaan, vond het erg tegenvallen. Vond dat ze niet zo heel veel hadden..
Ik was opzoek naar een witte rijbroek, maar ook hiervan waren er niet veel en als er wat was, dan was het al weg..
OohafoO schreef:Ik ben ook geweest en helaas niet geslaagd voor wat ik wilde. Wel andere dingen gekocht.
Wilde een anky dekje maar er lagen nog maar 3 kleuren die ik persoonlijk of niet mooi vind of te besmettelijk met vuil enzo. Er waren zowieso al 2 kleuren niet meer te vinden bij die dekjes.
Verder heb ik een mooie longeersingel gekocht
longeerzweep
springschoenen
en een dekje.
Alleen maar dingen die echt nodig waren en de oude aan vervangen toe waren.
Heb die spring oren ook nergens gezien Jow
Rachel_ schreef:Tot wanneer is tentenkamp?
angelax schreef:lila of pink lilac?
hebben ze nieuwe collecties ook al ?
SteffiiY schreef:Dus alles viel tegen, en vorig jaar was het beter?
[ben ik blij dat ik dit jaar overgeslagen heb]
happyjoyce schreef:Ik hoop dat er maandag ook nog wollen dekens zijn!
Zijn er ook setjes peesbeschermers en strijklappen in de aanbieding?