Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Viennanova schreef:Ben gister wezen kijken in Gorredijk. Mijn foksel is weer door naar Ermelo, met 73.5 pnt. Super dus.

Viennanova schreef:Opvallend: De volle zus van Westpoint, waar E.S. doodsbenauwd op zat omdat ze op het inrijterrein bijkans achterover in de sloot lag. Ze heeft geen meter zonder de longe losgereden, pas in de ring ging de longe eraf.
Egni schreef:Viennanova schreef:Opvallend: De volle zus van Westpoint, waar E.S. doodsbenauwd op zat omdat ze op het inrijterrein bijkans achterover in de sloot lag. Ze heeft geen meter zonder de longe losgereden, pas in de ring ging de longe eraf.
Die was ook pas voor het eerst van huis af
VValar schreef:asjemenou schreef:
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens.
Ik heb een superfijn paard gehad, liep elk seizoen met gemak een klasse uit.
Moest altijd een maandje thuisblijven omdat ik aan mijn wp zat, en ben in elke klasse die ik ermee gestart heb kk geworden, en naar de regio geweest.
Maar toch was dit paard totaal niet geschikt voor de pavo!
Ik zou er nog geen 60 punten mee gehaald hebben
Dat zeg ik toch???? Dat veel goede sportpaarden niet erkent worden op de pavo cup.
Citaat:Dat zeg ik toch???? Dat veel goede sportpaarden niet erkent worden op de pavo cup.
Citaat:Ja, maar ik ben het er helemaal mee eens dat goede sportpaarden geen pavo toppers hoeven te zijn, en jij niet
). Dat ben ik met je eens. ditchie schreef:Het paard heeft ook niet veel ervaring, was de tweede keer op een ander terein. Als 4 jarige is ze beleerd en rustig aan met haar gedaan. Ze is behoorlijk groot en we willen haar de tijd geven om uit te groeien. Panisch vind ik een groot woord ze ging totaal niet door het lint.
Ze had op de keuring 92 punten voor stap en galop en 90 voor draf.
We vonden het erg jammer dat het zo gelopen is, maar we hebben begrip voor de keuze van Jiska.
ditchie schreef:Thx Ytjuuh. Ja tuurlijk gaat ze er mee verder! Ze gaat haar volgend jaar (als ze 6 is) uit brengen op concour.
Misschien wel zo lang tot dat ze er grand prix mee is. Ze is van onze eigen fokmerrie.
Ze moeten zich straks gaan kwalificeren voor Verden.
Maar de merrie heeft tijd nodig, en het paard gaat voorop pas daarna onze verlangens
Daar komen al weinig merries tegen op!
asjemenou schreef:Niet geschoten is altijd mis!
En kijk dit jaar maar wat er naar Verden mag, niet alleen maar ggk hengsten
Kan iedereen dan gewoon meedoen aan de selectie voor verden? Ik hoef dat sowieso al niet te proberen.. nathalie16 schreef:asjemenou schreef:Niet geschoten is altijd mis!
En kijk dit jaar maar wat er naar Verden mag, niet alleen maar ggk hengsten
Wel het grootste deelKan iedereen dan gewoon meedoen aan de selectie voor verden? Ik hoef dat sowieso al niet te proberen..

Kan iedereen dan gewoon meedoen aan de selectie voor verden? Ik hoef dat sowieso al niet te proberen..[/quote]
vossie schreef:kajanus; Is dat paard op de eerste foto een Jazz![]()
helaas moet ik wel toegeven dat het wel een beste is
zus van Westpoint... Kajanus schreef:vossie schreef:kajanus; Is dat paard op de eerste foto een Jazz![]()
helaas moet ik wel toegeven dat het wel een beste is
zus van Westpoint...
Is dit de beruchte Jazz die in sloot is gemieterd en zo lastig is?? Ik moet zeggen dat ik het tweede paard op je foto's er ook wel heel fijn uit vind zien