borrie01 schreef:ik vond die schimmel waar nuri op reed en een super gaaf beessie weet iemand welk paard dat was hij had er zoveel mee
Die schimmel van hem heb ik te vaak op de foto staan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
borrie01 schreef:ik vond die schimmel waar nuri op reed en een super gaaf beessie weet iemand welk paard dat was hij had er zoveel mee
eefje_rudmer schreef:ik heb ook meegedaan het ging echt super, had deze week in totaal 10 wp gereden!!! en 90 euro... niet verkeerd toch???
+ natuurlijk emmer

Sjoert schreef:*agree. Mijn reactie is ook niet om iemand naar beneden te halen. (Ik ga hier nu niet verder op in.)Euhm.. lijkt me niet de bedoeling om hier de familie Dijks naar beneden te halen.
borrie01 schreef:ik las op een site dat zn ouders een bedrijf hebben met 75 paarden. hoe bedoel je verwend!!!!!!

sjaantje schreef:borrie01 schreef:ik las op een site dat zn ouders een bedrijf hebben met 75 paarden. hoe bedoel je verwend!!!!!!
Hij moet ook wel een partijtje kunnen sturen. Zat er zó vaak bij! Is wel echt knap hoor.. Maar inschrijfgeld betalen, ho maar
TeeGee schreef:sjaantje schreef:Hij moet ook wel een partijtje kunnen sturen. Zat er zó vaak bij! Is wel echt knap hoor.. Maar inschrijfgeld betalen, ho maar
Moest daarom na de prijsuitreiking van de trail naar het secretariaat? Zal wel een behoorlijk bedrag zijn met 11 paarden...
AlexAuto schreef:
Zo te zien heb ik Steven ook op de foto genomen tijdens de Trial Jumping bij hindernis 8a (groene oxer). Die zet ik vrijdag wel op de fotosite.
Maar hij liep heel fijn! Michelle85 schreef:@SaskiaKur: Hee bedankt voor het compliment! Hij was inderdaad zaterdag behoorlijk spookyMaar hij liep heel fijn!

paardjuh schreef:Waarop?
SaskiaKur schreef:Michelle85 schreef:@SaskiaKur: Hee bedankt voor het compliment! Hij was inderdaad zaterdag behoorlijk spookyMaar hij liep heel fijn!
Heeft Pasteur (redelijk) wedstrijdervaring?