Bij ons op school doe je in 4e alleen natuur en in 5e NT of NG echt raarr...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nog wel hulp nodig bij het opzadelen enzo maargoed ik kan dr nu wel al ietsje meer naar mn eigen hand zetten
happy me!
! Jammer dat je die niet mee kan nemen
.
, ik zou het niet aankunnen
.
.

Maar als het goed is kan ik dan later alles haha
Ik hou ook nog latijn erbij, maar ik heb duits als optioneel extra vak, dus als latijn niet lukt kan ik het verwisselen met duits en zo latijn laten vallen. Maarja eerst volgend jaar maar kijken, voor de rest ben ik eigenlijk overal goed genoeg in haha
Ik doe nu niet bepaald veel voor school, dus dan moet dat volgend jaar ook wel gaan lukken 
Heb me gewoon bijna 2 uur lang kunnen concentreren op die toets, echt knap van mezelf haha
Morgen Frans en Geschiedenis, echt twee vakken waar ik dolblij mee ben dat ik ze volgend jaar niet meer heb..
Naja zo maar weer even concentratie zoeken, daarna even naar mn shetlanders 
. Dat is echt het makkelijkste vak wat er bestaat
.
.
! 
!

) met 2 witte achterbenen, een wit kolletje en helaas een ontzettend ramshoofd..
staleigenaresse baalde daar ook behoorlijk van, zit helemaal niet in zn lijn en toch heeft ie dr een

stalgenootje die twitter reed is gisteren met oefenspringen door een hindernis gebeukt, gevallen en dr pony is op dr arm gesprongen
niet gebroken maar rijdt even een paar dagen niet, gaat goed hier