Volgens mijn weerapp hebben we volgende week perfect weer. Rond de 15-20 graden, dus niet te warm. En zo af en toe een klein buitje, dus weg met al het gestuif! In mijn oren klinkt het perfect. Ben namelijk niet bang voor een buitje en hou der niet van om met hitte te rijden.
Ja het weer is volgende week goed niet te warm en niet al te veel regen een buitje is ind wel lekker zo af en toe hier de laatse boodschappenngedaan gisteren en zondag msar is even alles in tassen doen heb er zin in !!
Weer zoals voorspeld is idd super ! Ik heb grotendeels mn spulletjes al klaar staan.. vandaag heel de dag bruiloft, morge middag werke, savonds een feest en zondag helpen in de tent van het dorpsfeest.. druk druk dus.. haha
Hanna1991
Geplaatst: 21-06-13 08:48
Cooltje24 schreef:
de laatse boodschappenngedaan gisteren en zondag msar is even alles in tassen doen heb er zin in !!
waaauw tis maar goed dat ik dat lees! Moet vandaag naar de divoza boodschapjes doen, want morgen kan ik niet en zondag zijn ze natuurlijk niet open!
ik heb gelukkig alles in huis, moet vandaag tot 1030 werken, dan om 1600 weer beginnen, dus vandaag doe ik op een wasje draien niet veel. morgen nog wat snacks ed en inpakken, zondagochtend wedstrijd en dan alles bij elkaar zetten
Gister me nieuwe cap binnen gekomen. En straks even wat snacks kopen. Ik vroeg me wel af wie er s avonds te porren is om bij de tent een alcohisch drankje te nuttigen. En dan bedoel ik gewoon 1 of 2. Gewoon gezellig zegmaar.
Geen drankjes voor mij! Krijg ik altijd ontzettende koppijn van. En wil liever niet me week laten verpesten door koppijn :p Colatje is voor mij voldoende
Ik zal ook eens kijken of ik wat etenswaren mee kan nemen.. Neemt er ook iemand een koelbox mee? Misschien lekker om daar het drinken in te doen. Zal eens kijken of ik er 1 heb ergens..
Hanna1991
Geplaatst: 21-06-13 11:10
Even gevraagt over de fietsen. Zie hier het antwoord;
Goeiemorgen Hanna,
Van de foyer (kantine) tot aan de verste baan is het 4-5 minuutjes lopen. Het is dus wel te doen, alleen met een fiets is het een stuk handiger als je heen en weer moet.
aaaaaaaaah ik krijg vandaag te horen of mijn scriptie is goedgekeurd, c.q. ik afgestudeerd ben... alleen mijn scriptiebegeleider is nogal laks met deadlines dus ik zal te waarschijnlijk pas vanavond weten.
zie allemaal berichten van jaargenoten die het wel al weten, word er een beetje zenuwachtig van.