Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jammer dat je verkeerd was gereden.
dus heb als een sneltrein zitten denken en toen schoot stoeterij Willemien in gedachten, waar ik 3 jaar geleden geweest ben. Dus die snel gebeld en die waren nog vrij, dus crisis vermeden
de BR Walnut met de oranje bandages/beenbeschermers vind ik ook al zo leuk! Heb nog zoveel dingen op m'n verlanglijstje staan *zucht*
Zoek je een dressuursingel of een veelzijdigheid/spring singel? Ik had aan m'n VZH zadel zo'n soort singel zitten http://www.ej.nl/products/10000008/1200 ... +BOJON+AIR Vind 'm erg fijn
Heb nu alleen nieuwe singelstoten er aan laten zitten en nu is ie iets te lang (gaatjes gaan tot minder hoog) 

Nu ook weer richting die deusjes, mogen ze weer even alle 3 bij elkaar zal wel weer flink spelen worden haha!
Dat wordt dan een kleine vakantie, heerlijk. =)
neopreen doet het op zich goed maar qua kwaliteit merk ik veel verschil. Heb een 40cm kavalkade waar ie geen plekken van krijgt maar met een dikker dekje onder m'n zadel is die ff te kort voor het mooie. Heb daarnaast een 50cm Vantaggio maar daar krijgt ie wel weer plekjes van. Dus denk echt dat het aan de kwaliteit van het neopreen ligt.
ik ga nu 3x met 3 verschillende groepjes naar de Veluwe. Super veel zin in!
Staat er al een vervolgdate op de agenda?
gelukkig dat het goed is afgelopen met het vandoor gaan dat er geen auto's waren.
vind de Navy/White ook errug mooi maar vind die er zo recht uitzien op de foto (rechte ruglijn). 
en natuurlijk fijn dat jullie met 'm kunnen blijven rijden.

Niet de bedoeling haha!
Ben iig al ontzettend blij hoe hij thuis gaat, aanleuning wordt steeds constanter en hij blijft achter ook mooi meenemen. Gisteren weer heerlijk gereden, dan kun je met zo'n heerlijk gevoel afstappen
altijd zo zielig als je niet weet wat er is, maar je weet wel dat hij niet 100% ok is.
is ze ook zo met een ander paard erbij?
. Ze begint zich steeds beter te ontwikkelen, dus ik hoop binnen kort een rustige proef neer te kunnen zetten. Ik moet alleen zelf nog leren dat haar basis tempo veel lager moet liggen dan dat we altijd hebben gedaan(dit moest omdat ze anders direct omhoog kwam).
.