Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heleenxx schreef:De eventingweek is wel veel zwaarder, als mensen daarna gelijk op wedstrijd gaan, snap ik dan dat echt niet.
haha! 
echt een top weekje.Loetie84 schreef:heleenxx schreef:De eventingweek is wel veel zwaarder, als mensen daarna gelijk op wedstrijd gaan, snap ik dan dat echt niet.
Ik heb het weekend voor de instructieweek nog wel een 'zwaar' programma op de planning, twee dagen militair kampioenschap Dressuur en Springen. Daarna pas weer 3 weken later SGW Ermelo. Een keer een langere periode zwaarder trainen kan geen kwaad naar mijn mening als je er daarna maar wel rekening mee houdt en een herstelperiode inbouwt. Sowieso aan het einde van het SGW seizoen weer 14 dagen volledig rust en ook in de zomerperiode, waarin er weinig te SGW-en valt, plan ik geen extra wedstrijden. Het nu toch ook weer een tweede paarde die ik kan misbruiken voor mijn wedstrijd-verslavinghaha!
Picassox schreef:En wat doen jullie na die week dan? Geven jullie je paard rust? Je kunt moeilijk 'm in een keer stilzetten?
Internationaal Militair Kampioenschap is in dezelfde week en in Nederland dit jaar

Er zit diep best wel wat bij me.. 

) 
na die fotoshoot van gister ben ik al helemaal arm... En mijn vriend en ik gaan volgend weekend verhuizen dus er moeten nog wat nieuwe dingetjes voor de badkamer en een paar kasten worden aangeschaft.... pfff en dat allemaal als arme student zijnde 
dan gaan we overdag ff de stad in?! en savonds drankje doen?