Als je kings crogss st pancras neemt en vanaf daar de victoria lijn richting blackhorse road ( waltham nog wat ) en bij blackhorse road uitstapt zit je het dicht bij de oranje camping.
Ik kan jullie niet bij houden hoor terwijl ik ewoon nog keihard aan het werk ben haha!
Ik heb stiekem even Patrick, Anky en Carl zitten kijken en echt iedere keer weer kippenvel! Wat een fantastische proeven en wat een mooie harmonie met de paarden!
Ja ben hier ik leonie! Zit nu op de tribune en dan om 9 uur bij de aflevering van nos studio sportzomer. Zit als je ervoor start aan de net achter het 2e tv scherm van rechts
Dan gaan we vanavond toch even nos kijken, bonny. Ben even klaar met mart en zijn uitspraken. Hier gaat het opschieten, over 11 uur opweg naar het vliegveld. Kat is net naar mijn ouders gebracht, huis ff schoonmaken en me handbagage klaar zetten en we kunnen gaan. Benieuwd hoe ik me morgen voel .....
Jeetje wat een dag was dat zeg! Hoogtepunten en dieptepunten, maar wat een atmosfeer! En van het ene uiterste (zon) naar het andere uiterste (hagel). Geweldig
Jongens ik zit hier met zoveel adrenaline op mijn stoel ik wil ook!!!
x_Lys
Geplaatst: 02-08-12 22:14
ANKY!!!
bianca1980
Geplaatst: 02-08-12 22:36
Hier nog een tevreden London ganger... vanavond voor het eerst even een avondje rust... heb er al flink wat geloop op zitten en volle dagen maar ben heerlijk aan het genieten, morgen Atletiek en Volleybal en dan laat thuis en zaterdag ochtend gaan we weg. De cross was geweldig springen eventing ook super gaaf en de dressuur vandaag was even flink nat voor ons, maar een enorme teleurstelling voor 1 deelnemer wiens paard zo in de staak ging in de stromende regen dat het einde oefening was. Alles is echt top geregeld wij zitten heerlijk in een appartement bij Crystal Palace station alles is best wel goed aan te reizen allemaal.
En ik zit nu bij de gate, helaas al weer vertraging van 30 minuten.. waren al wonderbaarlijk vroeg op schiphol. Zie alleen nog niemand in het oranje, niet dat ik in het oranje zit