Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
connepon85 schreef:40 Euro is inderdaad erg duur, maar er zullen toch wel meerdere stallen in die omgeving zijn?
Trouwens... al zou ik door zijn, dan zou ik er ook nog wel dure stalling voor over hebben. En ook een grote reisafstand. Ik begrijp het persoonlijk niet zo erg als mensen vanwege de afstand niet heengaan. Je moet er toch wel wat voor over hebben.. ?
Ik vind dat ook een beetje banketstaaf tegenover de organisatie. Dan word je boven andere ruiters gekozen en dan ga je niet heen. Als je nu al iets anders belangrijks had gepland, dan kan dat gebeuren. Maar om reisafstand en een stal van 40 euro? Dan ga je 1 keer niet starten op een lokale wedstrijd en dan heb je dat geld er ook weer uit. Maar goed, iedereen is daar natuurlijk weer anders in.
hayka schreef:En over de opmerking dieronvriendelijk wil ik nog wel melden dat de belasting in mijn ogen wel mee valt hoor. Je kunt daar zelf maatregelen in treffen zoals overnachting boeken.. Ook de subtop maakt lange dagen en veel reizen en belasten hun paarden ook wel meer als wij dat doen. Het is in mijn ogen een kwestie van optrainen en afbouwen... En ja wat doe je als je naar een wedstrijd gaat ergens in het buitenland is omdat je geselecteerd wordt voor het A kader? Afmelden omdat een reis naar Spanje of America toch wel belastend is?
Ik begrijp echt wel de frustratie van het wijzigen en de lange afstand, maar het is niet het einde van de wereld.