Haha, heb gister een nieuw dekje gekocht, en wil daar toch graag nieuwe peeskappen bij (bandages toch maar niet, haha) zodat ik toch in een set rijd he ... ja heel belangrijk, haha. Maar natuurlijk was bij hypodrama zelf alles in het rood op, omdat die kleur mode schijnt te zijn.
Ik rijd al sinds kerst 2010 in het rood, maar dat was western..
Kleur maakt mij totaal niet uit, maar ik heb ze gewoon echt met spoed nodig.. Dus alle aanbiedingen zijn alleen uit de folder?
xlisza
Geplaatst: 07-10-12 20:03
Ik hoop dat er inderdaad nog andere interessante aanbiedingen zijn, behalve die in t foldertje staan! Heb eigenlijk niet iets specifieks nodig, maar het is altijd leuk om even rond te kijken en iets in de aanbieding te kopen voor de toekomst:p
Ach, maat 41/42 is er ook nooit, mocht dat een troost zijn
dancer_
Geplaatst: 07-10-12 20:46
Ja okee, maar dan zit je ook met verzendkosten en dat je het niet 'echt' ziet.. Ik koop eigenlijk bijna nooit wat online..
Lous
Geplaatst: 07-10-12 20:48
Helaas krijgt iedereen steeds grotere voeten. Jaren geleden had ik altijd mazzel met maat 40. Tegenwoordig vind je alle restjes/aanbiedingen etc bijna alleen nog maar in maten kleiner dan 40.
xDenies
Geplaatst: 07-10-12 20:52
Lous schreef:
Helaas krijgt iedereen steeds grotere voeten. Jaren geleden had ik altijd mazzel met maat 40. Tegenwoordig vind je alle restjes/aanbiedingen etc bijna alleen nog maar in maten kleiner dan 40.
36 en 37 zijn er altijd.. mijn zusje en een vriendin van me hebben dus altijd mazzel! (vans voor een tientje, dat soort dingen) Ik heb juist met 38-39 de pech dat alles in mijn maat het eerste weg is!
Ik twijfel ook of ik wel ga. Het is best ver rijden (1,5 uur) en zoveel geld om uit te geven heb ik nu ook weer niet
Lous
Geplaatst: 07-10-12 21:27
Waarom is die laarzenlijst er nog niet? Mijn laatste hoop om nog ergens een paar laarzen te vinden in mijn maat. Nergens hebben ze iets wat mij past. Anders wordt het maatwerk bij Lipica.
Nizzie
Geplaatst: 08-10-12 11:22
Lous schreef:
Waarom is die laarzenlijst er nog niet? Mijn laatste hoop om nog ergens een paar laarzen te vinden in mijn maat. Nergens hebben ze iets wat mij past. Anders wordt het maatwerk bij Lipica.
ik herken het.. had geluk vorige keer, hadden precies mijn maat