Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
johnpppp schreef:Betere bodem ?? ik heb erin gereden maar die was toppie hoor .
voor de reining ............
Stuiter schreef:silvester schreef:QueenD: Er hing bij de uitgang een groot spandoek met daarop zoiets als: Tot ziens op het NK 2012, van 12 t/m 17 september.
Dat zou wel heel leuk zijn!!
QueenD schreef:Ben ik het helemaal mee eens. Helaas door autopech heb ik dit keer moeten laten gaan
maarja volgende keer beter
. Gelukkig hebben we livestream al moet ik zeggen dat de tribunes niet echt vol zitten of lijkt dat maar zo ?
Had verwacht dat het drukker zou zijn qua publiek.
Stuiter schreef:QueenD schreef:Ben ik het helemaal mee eens. Helaas door autopech heb ik dit keer moeten laten gaan
maarja volgende keer beter
. Gelukkig hebben we livestream al moet ik zeggen dat de tribunes niet echt vol zitten of lijkt dat maar zo ?
Had verwacht dat het drukker zou zijn qua publiek.
Ja, idd! Maar ze hebben nog vier jaar om te groeien, ik geloof dat ik dat ook ergens heb gelezen op de site.
Ik kon dit jaar helaas ook niet mee doen van wege mijn eind stage maar als ik dat allemaal zo zie ga ik voor volgend jaar alvast mijn agenda vrij houden! Heel erg leukIedereen gefeliciteerd met de plaatsingen.
![]()
Volgens mij heeft de papa van mijn paardje het ook goed gedaan, ik heb niet alles gezien, weet iemand hoe Lars het met Leos Sweet Sugar Boy het heeft gedaan? Hms 2e en trail 2e, pleasure...??