hihih als ik 1,60 parcoursen zou moeten gaan springen zou ik steeds over mijn eigen hoogteheenspringen hihi.
Ik zag een oranje jasje haha, wat hebben er trouwens veel een rood jasje...Ben benieuwd naar Jur vrieling..
oh ik dacht dat je de ruiter bedoelde whahaoeh Bubalu is wat twijfelend op het voorterrein, maja dat zei die al... paard heeft de ervaring ook nog niet
kyrkelover schreef:hihih als ik 1,60 parcoursen zou moeten gaan springen zou ik steeds over mijn eigen hoogteheenspringen hihi.ben jij echt niet groot
Biertabje schreef:oh ik dacht dat je de ruiter bedoelde whahaoeh Bubalu is wat twijfelend op het voorterrein, maja dat zei die al... paard heeft de ervaring ook nog niethaha nee paard bedoelde ik
NienSCHaap schreef:kyrkelover schreef:hihih als ik 1,60 parcoursen zou moeten gaan springen zou ik steeds over mijn eigen hoogteheenspringen hihi.ben jij echt niet groot nee maar 1,59 en ik groei niet meer.
Ashleytjuhh schreef:Biertabje schreef:waarom drukt ie hem nu weg huh?op de 1e sprong... hij moest zo drukken(met zijn benen) dan zie je dat paard wat gaat schieten, net zo als bij de laatste sprong...ZONDE
Zoetje_ schreef:t lijkt een beetje moeizaam..wel een leuke papa heeft dat paard ja idd wat moeizaam... maja zo lang rijden ze nog niet samen!ja baloubet ik mag ook wel over de zoon Balou du Rouet