Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joram schreef:Wat zijn de ervaringen met de weitjes bij Jagtlust.
Moet je er van uit gaan wat bij te moeten voeren met hooi ?
konijn schreef:Helaas hebben wegen ziekte en blessures een aantal combinaties zich af moeten melden.
Wij willen ze graag heel veel sterkt wensen en tevens aangeven dat wij om deze reden nog een aantal plekken vrij hebben op onze unieke mincamping.
Gezellige plek voor paard & mens tijdens de 4daagse!
Net als het afgelopen jaar toveren wij ons erf tijdens de 4daagse graag weer om tot "minicamping" voor mens en paard. Wij bevinden ons 3.5 km van het startterrein. Voor de paarden hebben we ruime/veilige paddocks/landjes en voor de ruiters en menners is er voldoende kampeermogelijkheid. Vanuit je tent of caravan heb je altijd uitzicht op je eigen paard. Ook is er een ruime buitenbak aanwezig een spuitplaats voor de paarden. Tijdens het rijden wordt je paddock verschoond en bij terigkeer kan je aanschuiven voor een heerlijke maaltijd. Ook voor de paarden is er voldoende ruw en indien gewenst krachtvoer aanwezig. Voor het begin van iedere rit is er de mogelijkheid om bij ons heerlijk te ontbijten.
Sanitaire voorziening en kantine/tent zijn aanwezig! Koffie en thee staan (gratis) klaar.
Kleinschalig & gezellig!
Voor meer info graag even per PB, dan geven we graag alle mogelijkheden door.
Marloes & Patrick, Epe
mysa schreef:Zo, je hebt een hele uitzet bijelkaar geschraapt zeg! Ik had alleen een halsterhoofdstel en een bontje voor op het zadel gekocht, dacht ik, maar de 'verkoopster' wenst niet te leveren en ook m'n geld niet terug te storten, fijn he?
Suzan_bobar schreef:zo Sandrina,... goed dat de tandarts kwam dus. Hopelijk zal het stijgeren nu ook minder worden.
Ik ga eerst in de wei mennen totdat het goed voelt en zit. Als dat inhoud dat we dinsdag niet kunnen rijden,... dan niet,.... of een halve route oidAlles voor Boobs
Sandrina schreef:Suzan_bobar schreef:zo Sandrina,... goed dat de tandarts kwam dus. Hopelijk zal het stijgeren nu ook minder worden.
Ik ga eerst in de wei mennen totdat het goed voelt en zit. Als dat inhoud dat we dinsdag niet kunnen rijden,... dan niet,.... of een halve route oidAlles voor Boobs
Ja goed dat de tandarts kwam.
Ik bedoel dat je goed je tuig moet aanpassen aan de wagen. Ik heb ervaren dat elk tuig anders op elke andere wagen zit.
Daarom moet je ook extra goed opletten als je je tuig of wagen hebt uitgeleend of er niets anders is geworden van lengte. Je moet alles tóch goed nakijken, ook na het poetsen!
Ik kijk altijd kritisch naar de eerste rit hoe alles zich verhoudt. Jammer dat je de wagen niet een dagje eerder krijgt. Dan kan je nog een proefritje maken.
Sandrina schreef:Suzan: ja veiligheidsdriehoek is verplicht; heb hem alleen op de koets niet op de sulky![]()
wat bedoel je met strop en D-ring?
Suzan_bobar schreef:Sandrina schreef:Suzan: ja veiligheidsdriehoek is verplicht; heb hem alleen op de koets niet op de sulky![]()
wat bedoel je met strop en D-ring?
Gevonden.
Deze heb ik nodig. Dan doe je je strop erom en dan kun je gewoon met veiligheidssluitingen mennen. Vind ik zelf wel zo fijn namelijkEen strop zit zo strak om de zweng.