Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lianne125 schreef:ik heb ook nog een leuke van het verzorgpaard van mijn zusje die helaas verkocht is. het was een fries en ze gingen er mee springen. deze foto bewijst toch wel degelijk dat een fries geen springpaard is![]()
paard ging helemaal plat. ruiter eronder en leek even dat het helemaal mis was. achteraf bleek dat ze ongedeerd was
marsyl schreef:lianne125 schreef:ik heb ook nog een leuke van het verzorgpaard van mijn zusje die helaas verkocht is. het was een fries en ze gingen er mee springen. deze foto bewijst toch wel degelijk dat een fries geen springpaard is![]()
paard ging helemaal plat. ruiter eronder en leek even dat het helemaal mis was. achteraf bleek dat ze ongedeerd was
Eej..niets tegen friezen hè..Ik ken een paar friezen en die doen het prima..
Miss_DJS schreef:Ja ik kan er boos om worden en dr een klap of een ruk geven, maar het is ten eerste al een echte merrie dus ze zal er alleen maar bozer om worden. Ten tweede is ze jong en dan wordt ze helemaal gauw bang voor mijn hand oid. Ik rijd met een wat losser teugeltje, zodat ze niet op mijn hand terug kan komen of vervelend kan doen.
@ deniece, ja ik weet het zeker, want het gaat sowieso steeds wat beter. We hebben haar halfbroer (zelfde vader) ook op stal staan en die deed toen hij jong was precies hetzelfde. Ook als ze los is maakt ze de gekste sprongen. Ook als ik met anderen aan het rijden bent, reageert ze erg op hen. Als ik bijvoorbeeld een volte maak, dan gaat ze springend hun kant op en als het haar dan lukt dan stopt ze gewoon bij het andere paard.
Met geduld, tijd en doorzettingsvermogen komen we er samen wel.