Hahah Robin ik dacht jou lach al te herkennen! Wat een relaxed topic is dit.
misz_irene
Geplaatst: 24-06-09 20:38
Hahaha die laatste dat gelach op de achtergrong, hopelijk raakte die je niet. Ik heb nu inmiddels alle pagina's bekeken en ik lig hier toch dubbel met me zusje Leuk hoor zo'n topic!
Ik heb het hele topic door gekeken maar ik pies soms toch echt bijna in mn broek van het lachen Ik heb er ook nog wel een paar thuis denk ik, springen met een haflinger levert leuk beeld matriaal hoor
Anoniem
Geplaatst: 26-06-09 15:30
Longeerwerk is ook werk? Dan heb ik nog wel wat van vandaag
Wat wordt hier eigenlijk verstaan onder blooper? Moet je dan al bijna je nek breken ofzo? Als iets niet gaat zoals het zou moeten gaan is dat toch een blooper?
Had ook nog foto's waarbij hij sponstaan omdraait en hierdoor vastzit, maar dat is dan ook geen blooper neem ik aan?
Chernique
Geplaatst: 26-06-09 16:10
Citaat:
- alleen werkfoto’s/filmpjes (dus geen pony die een gekke bek trekt, losgooifoto’s etc)
Ik denk dat Irene11 bedoeld, dat dit geen blooper is omdat je niet aan 't rijden bent etc. het is wel grappig hoor, dat je pony opeens jeuk heeft.. maar niet echt een blooper
Maarja dat is mijn mening ook, dat zeg ik even voordat ik heel bokt over me heen krijg
IKbenEllen
Geplaatst: 26-06-09 16:38
Longeren is ook werken
Chernique
Geplaatst: 26-06-09 16:40
Jaa okee Maarja, ik zei alleen mijn mening Ik vind een pony die jeukt tijdens het longeren niet écht een blooper Of even gaat stilstaan voor een hapje gras
jamieblont
Geplaatst: 26-06-09 16:42
Chernique schreef:
Jaa okee Maarja, ik zei alleen mijn mening Ik vind een pony die jeukt tijdens het longeren niet écht een blooper Of even gaat stilstaan voor een hapje gras
Wow, whahaha ;p Is dat uit een filmpje? Als 't wel uit een filmpje is, zou het wel leuk zijn als je die plaatst Verder zie je wel dat hij 't naar z'n zin heeft, een beetje te
Ik weetniet meer of het uit een filmpje of een foto was, want ik heb zoveel foto's op mijn computer ! Dus zal kijken of ik hem nog op orgineel formaat zou kunnen vinden of het filmpje, als ik het nog niet heb verwijdert.
Vervolgens hebben we de hele sprong mee genomen Mevrouw wou al op de rem, dacht trouwens dat ik er nog meer had maar dat word nog even hard zoeken denk Beetje jammer dat je alleen van het rijden mag anders heb ik er nog wel een dat ik een liefdevolle zoen kreeg van mevrouw maar vervolgens mn hele wang onder de slobber zit, en dat ik om word gegooid door dr