Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Met twee anderen is ze ook door, dus ze krijgen het nog druk in Ermelo met 11 paarden...
Sjuimpje schreef:Ik viel met 66,5 punten net buiten de boot
zie ik die paarden dat nog niet doen....... Viennanova schreef:Ben gister wezen kijken in Gorredijk. Mijn foksel is weer door naar Ermelo, met 73.5 pnt. Super dus.
Kwaliteit viel me tegen. Veel vastgehouden paarden die lossigheid en lengte misten. En wat een karakters! Er was praktisch geen enkel paard wat niet werd vastgehouden, touw om de hals had, sommigen werden zelfs met slof losgereden en nog een paar werden een uurtje (!) gelongeerd voordat er ooit iemand op kwam. Als dit een gemiddelde doorsnee van de karakters van de populatie KWPN is, dan is het nog erger gesteld met het karakter dan ik dacht.
Opvallend: De volle zus van Westpoint, waar E.S. doodsbenauwd op zat omdat ze op het inrijterrein bijkans achterover in de sloot lag. Ze heeft geen meter zonder de longe losgereden, pas in de ring ging de longe eraf. Een bekende friese amazone lag nog enkele minuten knock-out op de grond, en kon toen het (panische) paard zo ongeveer opnieuw beleren. Die is dan ook wijselijk de baan uit gegaan (was dit die van jullie, ditchie? Had dezelfde afstamming).