Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gulpje schreef:isabell staat op t blok, wat doet ze nou?? ze gaat gewoon op het hoogste blok staan..en nu begint ze anky te slaan met dr bloemen?/ wat een drama!
Gulpje schreef:isabell staat op t blok, wat doet ze nou?? ze gaat gewoon op het hoogste blok staan..en nu begint ze anky te slaan met dr bloemen?/ wat een drama!
Anoeska schreef:Wie is die onwijs lekker vent die vol in beeld kwam toen andreas z'n medaille om kreeg?
Anoeska schreef:Wie is die onwijs lekker vent die vol in beeld kwam toen andreas z'n medaille om kreeg?
Stennisje schreef:Anoeska schreef:Wie is die onwijs lekker vent die vol in beeld kwam toen andreas z'n medaille om kreeg?
Ik vrees z'n vriend...
Cayenne schreef:allemaal gaan staan achter de pc graag
Karl66 schreef:Gulpje schreef:isabell staat op t blok, wat doet ze nou?? ze gaat gewoon op het hoogste blok staan..en nu begint ze anky te slaan met dr bloemen?/ wat een drama!
Ze was wel de eerste die Anky feliciteerde na de laatste uitslag
Stennisje schreef:Anoeska schreef:Wie is die onwijs lekker vent die vol in beeld kwam toen andreas z'n medaille om kreeg?
Ik vrees z'n vriend...
Ik vrees z'n vriend...