Zie link in onderschrift.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_Linnie_ schreef:Weet iemand de datum voor volgend jaar al dan?
l0esjj schreef:Waarschijnlijk heb ik die foto wel ergens staan aangezien ik tijdens de B-finale in het parcours foto's aan het maken was. Ik heb daar ook weer wat bokkers zien langsvliegen.Een vriendinnetje van mij is 3e geworden in de B finale (paarden springen)
iemand daar toevallig nog foto's van?
Mylou Jansman Onille W LR Heemruiters
AlexAuto schreef:_Linnie_ schreef:Weet iemand de datum voor volgend jaar al dan?
Waarschijnlijk 15 t/m 24 juni 2007 maar zal dit de komende dagen even controleren.l0esjj schreef:Waarschijnlijk heb ik die foto wel ergens staan aangezien ik tijdens de B-finale in het parcours foto's aan het maken was. Ik heb daar ook weer wat bokkers zien langsvliegen.Een vriendinnetje van mij is 3e geworden in de B finale (paarden springen)
iemand daar toevallig nog foto's van?
Mylou Jansman Onille W LR Heemruiters
Zelf ben ik nog druk bezig met het sorteren van alle foto's die tijdens de Ruiterdagen zijn geschoten, hopelijk heb ik vanavond de pony's online, de paarden volgen vrijdag (ivm de overvloed aan foto's die ik allemaal wil selecteren).
SaskiaKur schreef:Ik weet niks via naam. Dat zal ik de volgende keer wel doen haha!
.
Dit is hij volgens mij met Simpson.
Ik heb niet mee gedaan met de wedstrijden maar stond een paar dagen op stal bij Olrike en Saartje
(de grote fjord) Was erg leuk om te zien hoe allerlei mensen die elkaar eigenlijk niet kennen zo leuk de wedstrijdstress/blijdschap ed met elkaar deelden
Dat is idd niet verkeerd