Iedere keer als we iets bedenken wat we 'nodig hebben', schrijven we het op de deur. Ik denk alleen niet dat het budget toereikend voor de hele lijst is. Baal er wel van dat de 'equine speedskip' poepscheppen er dit jaar niet zijn . Moet ik toch die dingen in Engeland bestellen. Gelukkig zijn de hondenmanden van Ridgipad er dit jaar wel weer! Voor de hondenliefhebbers echt een aanrader!
ladypaard
Geplaatst: 28-02-15 00:54
Zit ook steeds meer te denken om toch ook maar te gaan , Maar hoeveel is de toegang nou?? Is dat nu echt 28,-? Wordt er nu niet echt wijs uit.
pffff, wil nog wel geld over houden om te kunnen shoppen (paard in(ge)rijden/ verandering van rijstijl )
edit: aah zie al, 18,- (een vertaling is handig ) Komt er bij ticketmaster nog een bedrag bovenop die 18,- aan reserveringskosten etc.??
Maar is het echt zo makkelijk om een groep daar te vormen van 10 man?
suuuuper veel zin in, ze moeten mij eind van de dag aan m'n armen en benen naar buiten sleuren denk ik haha!! ga me flink uitleven, neem mooi een trolly mee..
Dyonne; je hebt een aantal plekken waar je naar buiten kunt wat ik mij kan herinneren van 2013, aangezien ik toen in een fase zat van paniekaanvallen in drukte!
Dit keer neem ik ook een trolley mee, moeders kwam er mee aan, een paar weken geleden.. Kijk eens dit heb ik vast voor Equitana gescoord!
Ik weet het nog omdat ik vorige Equitana nog rookte, vlak daarna ben ik gestopt (nog steeds reuzetrots op die prestatie ), als ik al het geld dat ik daarmee uitgespaard heb toch eens opzij gelegd zou hebben, dan kon ik wel een bestelbus huren voor hetgeen ik op Equitana zou kunnen shoppen
sabine1979
Geplaatst: 28-02-15 17:47
Sammyoo schreef:
Eigenlijk zouden ze boodschappenkarretjes moeten uitlenen!
Das handig, heb gelukkig een trolly. Kunnen andere bezoekers lekker mopperen Je breekt je nek soms over die dingen