Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lijkt me echt leuk om eens wat gezichten achter de boktnamen te zien
ynskek schreef:Bellatrix schreef:Je kan bij mij in de auto verder slapen als je wil...en durft.
Passen mn krukken dan ook nog mee of moet ik die thuis laten en heel veel discipline proberen te vinden om niet te veel te staan en op tijd te gaan zitten?
Het past denk ik wel maar dan steken ze tussen de voorstoelen door denk ik. 

Lekker ene meidendagje!!
Vorig jaar was er ik met Sientje maar dit keer zonder peerdje!
Ik zal ook ff bij maureen staan/zijn dus als jullie maureen zien, grote kans dat ik erbij loop xDMelissa1996 schreef:net een kaartje gekregen voor morgenVorig jaar was er ik met Sientje maar dit keer zonder peerdje!
Lekker foto's maken! En ff kletsen bij de bokt lounge!!
Edit:
Zo nog ff iets maken zodat t een beetje herkenbaar isIk zal ook ff bij maureen staan/zijn dus als jullie maureen zien, grote kans dat ik erbij loop xD
Als je me ziet, gewoon aanspreken!!!

Dus met mn rug en hoofd tegen de paal gestrand
Maureen95 schreef:Melissa1996 schreef:net een kaartje gekregen voor morgenVorig jaar was er ik met Sientje maar dit keer zonder peerdje!
Lekker foto's maken! En ff kletsen bij de bokt lounge!!
Edit:
Zo nog ff iets maken zodat t een beetje herkenbaar isIk zal ook ff bij maureen staan/zijn dus als jullie maureen zien, grote kans dat ik erbij loop xD
Als je me ziet, gewoon aanspreken!!!
Ik moet nog even iets verzinnen zodat ik herkenbaar ben. Zal mezelf even helemaal volplakken met stickers
nee jullie kunnen me herkennen aan mn grote blauwe plek op mn rug.
Was gister van paard gevallen bij handelsstal die braaf moest zijn. Maar was die nietDus met mn rug en hoofd tegen de paal gestrand
![]()
Ik heb denk ik mn gele jas aan. Die zie je niet veel
)een paard zitten, niet er naast!
Bellatrix schreef:Chris, wat ontzettend leuk dat je alleen met Sanne gaat.Lekker ene meidendagje!!