Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Debbie schreef:Haha als ze het maar krijgen toch
Geld komt bij mij wel goed maar moet nog even vrij regelen.. Heb net een nieuwe baan dus heb nog niet over vakantie durven te beginnen![]()
Hoe gaat het met je paard Penny??
Zal maar 5 minuten zijn, maar zou wel gaaf zijn als het kan! 
Debbie schreef:Haha als ze het maar krijgen toch
Geld komt bij mij wel goed maar moet nog even vrij regelen.. Heb net een nieuwe baan dus heb nog niet over vakantie durven te beginnen![]()
Hoe gaat het met je paard Penny??
...) . Nouja, die Instructieweek laat ik me echt niet afnemen. En voor de rest maar vakantiedagen opsparen, zodat ik tijdig me kan bezinnen op iets nieuws. Moet er waarschijnlijk per eind augustus uit. Gelukkig heb ik een lieve vriend met spaargeld die mij en paard wel even wil/kan onderhouden, mocht dat nodig zijn...
Debbie schreef:Geld komt bij mij wel goed maar moet nog even vrij regelen.. Heb net een nieuwe baan dus heb nog niet over vakantie durven te beginnen
hihi!! Ga toch mega veel vrije dagen extra inverdienen komende jaren. Krijg het waarschijnlijk niet eens op ieder jaar
Wanted2003 schreef:Ik zie net dat wij een selectiewedstrijd hebben op zondag 9 juni en dan op zondag 16 juni ook weer. Zucht.
Maar even kijken hoe de eerste 2 gaan en dan bepalen of ik de 16e nog ga.
heleenxx schreef:Vorig jaar heb ik ook de zondag erna een erg goede wedstrijd gereden.![]()
Het weekend ervoor heb ik mijn paard wel bewust vrijaf gegeven, anders wordt het wel erg veel allemaal.
De eventingweek is wel veel zwaarder, als mensen daarna gelijk op wedstrijd gaan, snap ik dan dat echt niet.