Debbie schreef:Dan meld ik mij hier maar eens![]()
Ben in 2010 naar de m/z dressuurweek geweest. De jaren erna is het er niet meer van gekomen maar stiekem hoop ik komend jaar weer een weekje te pakken! Zou dan week 3A worden.
Ik ook!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denicee_x schreef:Ik gooi hier ook nog even een vragen ertegenaan, sorry als de meeste al beantwoord zijn!
Wat is de gemiddelde leeftijd ongeveer voor de eerste weken (dus week 3 t/m 5) gezien deze ook voor boven de 20 jaar zijn? Is dit te doen met een grote E-pony, of kan ik dan beter bij de gecombineerde week(paarden en pony's) meedoen?
)suikermeisje schreef:Denicee_x schreef:Ik gooi hier ook nog even een vragen ertegenaan, sorry als de meeste al beantwoord zijn!
Wat is de gemiddelde leeftijd ongeveer voor de eerste weken (dus week 3 t/m 5) gezien deze ook voor boven de 20 jaar zijn? Is dit te doen met een grote E-pony, of kan ik dan beter bij de gecombineerde week(paarden en pony's) meedoen?
Ik ben net 20 geworden en ga ook in die weken, juist omdat ik niet tussen allemaal kinderen met pony's wil (ik bedoel dus bv. 13 jaar en niet jouw leeftijd)
Ik denk dat in die paardenweken vooral meiden (en jongens) gaan die een paard rijden maar bv nog geen 18 zijn. Dus dan is het meerendeel van iedereen jonger dan 18.
Marcha schreef:suikermeisje schreef:
Ik ben net 20 geworden en ga ook in die weken, juist omdat ik niet tussen allemaal kinderen met pony's wil (ik bedoel dus bv. 13 jaar en niet jouw leeftijd)
Ik denk dat in die paardenweken vooral meiden (en jongens) gaan die een paard rijden maar bv nog geen 18 zijn. Dus dan is het meerendeel van iedereen jonger dan 18.
In de allround weken voor paarden gaan zeker niet alleen jongeren met paarden. De leefdtijd van de mensen die naar zo'n week gaan ligt ongeveer tussen de 18 en 55/60. Gemiddelde leeftijd is denk ik rond de 25 jaar.