Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Glitch schreef:Ik zie dat Jockey Reitsport er ook weer staat dit jaar. Weten jullie of ze die springschoenen nog zullen hebben? Die met bont. En waren die er alleen in het bruin of ook in het zwart?
Brainless schreef:IKbenEllen schreef:Ik ga al jaren zonder ID.... Alleen rijbewijs. Kans dat je aangehouden wordt is zooooo klein en anders gooi ik mijn charme erin... Of traantjes desnoods
Ik werd 4 jaar terug van achter aangereden (niet mijn schuld), de politie vond het niet grappig dat ik geen ID had.....
IKbenEllen schreef:Brainless schreef:Ik werd 4 jaar terug van achter aangereden (niet mijn schuld), de politie vond het niet grappig dat ik geen ID had.....
Niet grappig... Maar kreeg je een boete? Ik rij niet met mijn eigen auto overigens, rij met iemand mee.
IKbenEllen schreef:Brainless schreef:Ik werd 4 jaar terug van achter aangereden (niet mijn schuld), de politie vond het niet grappig dat ik geen ID had.....
Niet grappig... Maar kreeg je een boete? Ik rij niet met mijn eigen auto overigens, rij met iemand mee.