Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieminime schreef:idd martingaal ja, hoort niet zo maar ik zag er geen levensbedreigende situatie in haha, anders was er ook wel afgebeld.
Iemand enig idee waarom er met dressuur gister iemand werd afgebeld, weet niet meer wie maar ik zat daar en tijdens de kur moest ze stoppen en wees de jury naar de mond van het paard en moest ze stoppen_
tweetyj: enig idee waar ik al mn fotos kan plaatsen?
was idd bij dressuur, was er al om 09:00 tot savonds met het springen
frankiej schreef:nog iemand vanmorgen het ponyspringen gezien? was best spectaculair. die jongen die er met het knockoutspringen afzeilde simpel doordat ie als het ware zelf uit de bocht vloog; hij hield hem wel erg lang vast, hij lag een aantal galopsprongen tussen de 4 ponybenen. daarna nog één die er afging bij een weigering. het knockout was wel spannend. sowieso vind ik dat ponygebeuren meer hebben dan de grote namen
Ayasha schreef:Ashleytjuhh schreef:ik ben net terug alle 4 de dagen staan op de tribunes kaart controle. nu zit ik er zo bij.
piets afscheid was zeker mooi enm vooral dt wat die deet metdie sprong haha
Pfft! Had beetje medelijden met die dames... Konden jullie wel gaan zitten tijdens de proeven?
Flowerpull schreef:Ayasha schreef:
Pfft! Had beetje medelijden met die dames... Konden jullie wel gaan zitten tijdens de proeven?
Ashleytjuhh schreef:ik ben net terug alle 4 de dagen staan op de tribunes kaart controle. nu zit ik er zo bij.
piets afscheid was zeker mooi enm vooral dt wat die deet metdie sprong haha
biancaG schreef:gister bij indoor brabant geweest bij het springen..
tussen door was er ook nog een uitreiking van ruiter van het jaar 2009..
zo als de vele weten was dat edward gal.
hy reed met de uitreiking totilas.
nu zegt een kennis dat dat tolilas helemaal niet was???
wie was er gister ook bij ? en kan dan zegge op wie edward reed?