Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HorseyDude schreef:Achossie toch, die eekhoorn aan het begin van Dag 2!
Arno24 schreef:HorseyDude schreef:Achossie toch, die eekhoorn aan het begin van Dag 2!
Ja, ik had met mijn vriendin een huisje gehuurd daar zodat we niet elke dag op en neer hoefden te rijden met alle spullen. 's Ochtends bij het ontbijt kwam deze nieuwsgierige meneer even kijken of er nog iets te halen was voor hem. Ik had hem al zien rondstruinen in de verte en had de camera dus al klaar liggen. Hij heeft als vergoeding voor de foto een stukje croissant gehad
CaPrIoLe`79 schreef:Uhhhhh.... zo rijk ben ik niet en het was echt een ***-end naar Deurne toe! (was me discman vergeten dus ik verveelverveelverveelverveel-in de trein)HorseyDude schreef:Waarom is HE nou niet om de maand ofzo? Het was nou net zo gezellig daar!
Tsja, als je mn kaartje had gekocht had je zondag nog een keer terug kunnen gaan
aliealie schreef:zijn er al meer bokkers die de (proef) ontwormpilletjes hebben geprobeerd ?
Nou mijn paarden trappen er alledrie niet in en spugen ze meteen weer uit!![]()
Gelukkig is normaalweg het ontwormen met de spuit nooit een probleem, dus daar ga ik nu toch maar weer voor.
IKbenEllen schreef:aliealie schreef:zijn er al meer bokkers die de (proef) ontwormpilletjes hebben geprobeerd ?
Nou mijn paarden trappen er alledrie niet in en spugen ze meteen weer uit!![]()
Gelukkig is normaalweg het ontwormen met de spuit nooit een probleem, dus daar ga ik nu toch maar weer voor.
Mijn 2 paarden vonden ze lekker1 is net een kliko, die eet alles, maar de ander is zeer kieskeurig
![]()
Lastige met ontwormingsspuiten is dat ze meestal maar tot 600 kilo gaan, terwijl die 2 van mij daar beide ruim overheen gaan.