Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fammiie_x schreef:Ik heb een paar hele mooie foto's van toen ik zondag ochtend binnenkwam van een Friese hengst (die aan het rijden was).
Die was ook vet mooi
Annettee schreef:@ Bellatrix: Ik heb jou nog zien langslopen, en op zaterdag zat je volgens mij die kleine paardjes te schilderen![]()
Monnie_ schreef:ee FIFFIL klopt het dat we bekant naast jou zaten in de bus? Jij was met iemand met paars haar?Terugreis
Amable schreef:Gwen schreef:Ze zijn leuk, die foto's. En Jauke is
. Een hoop kindjes (en volwassenen) zouden hem zo inpakken en meenemen in hun jaszak als ze konden.
Bij de boktlounge was ik met iemand aan het praten en ik hoorde ineens achter me iemand zeggen "zullen we hem anders maar gewoon meenemen? Zo komen we nooit verder" Waarop ik me dus omdraaide met de opmerking "ik denk dat ik nu toch even moet gaan ingrijpen
" Maar idd, volgens mij zijn er genoeg mensen die graag de zorg voor hem over zouden willen nemen
NonaWen schreef:@ Wisky bokjes.. volgens mij zaten jullie achter ons
Maartje1990 schreef:owh wiskybokjes dan moet je mij ook gezien hebben en ik jou ook als je amable op jauke die vraag zag stellen(want ik zat er toen ook)
Bellatrix schreef:Ja, dat zei ik dus al.
Echt een hele gave pony.
Maar ik hoorde dat jullie dat tijdens HE al wel tig keer gehoord hebben.
@Gwen: Jullie op schriktraining zou ik wel willen zien.
NonaWen schreef:Bij Jauke ...
whaha oh.. als je achter de laptop zat dan was jij dat niet..
WiskyBokjes schreef:Maartje1990 schreef:owh wiskybokjes dan moet je mij ook gezien hebben en ik jou ook als je amable op jauke die vraag zag stellen(want ik zat er toen ook)
Ik zat voor de computerde aller rechtse
Naast Urielle
NonaWen schreef:Ik heb jou gezien!! Jij was met nog iemand!