UPDATE
Hoe het nu met Prince gaat, ik weet het niet helemaal.
Hij is woensdag en donderdag met wandelen los gebroken hij had dus trek in gras en ik kon hem niet houden
Tevens heeft ie nu hele erg voernijd.... misschien geef ik hem te weinig krachtvoer. Hij krijgt ong 1kg verdeelt over 3 porties en ong 0.5kg slobber. Tevens krijgt hij best veel ruwvoer..weidegang is geen optie het regent hier vreselijk, staan op kleigrond en alles is blank.
Hij eet heel goed ongelofelijk. De kliniek zei dat het wel 2 weken kon duren voordat ie normaal zou eten maar hij heeft het maar een halve middag volgehouden.
Woensdag avond begon ie met eten, en hij stopt niet meer dus ik ben wel bang voor een volgende koliek aanval ook omdat ie op stro staat.
Hij staat zijn hele leven al op stro en is zeer schoon, ik bedoel dat ie niet alles opeet. Maar hij is uren bezig met snuffelen
Verder hebben we wel elke dag ruzie ik moet hem nog medicijnen geven voor zijn maag, maar hij werkt niet echt mee
Gooit zijn hoofd omhoog en probeert me te bijten.
Hij heeft momenten dat ie vreselijk druk is en dan ineens 2 min later stort ie in en staat ie te slapen aan zijn halstertouw.
Hij heeft nu helemaal een gespleten persoonlijkheid...hij weet niet wat ie wilt, knuffelen, bijten, slapen, druk doen..
Toch wil ik morgen even proberen of ie vrijwillig wilt draven in de bak.
Hier de foto's
Ik weet niet zeker maar het lijkt alsof ie al wat dikker is geworden.
Hier ga ik medicijnen geven *kijkt zeer boos*

Prince zijn nieuwe figuur

Bij deze bovenste foto kan je zien foto een heel druk doen en de 2e foto is ie ingestort en tussen de beide foto's zit ong 5 min

Door lig plekken en eindelijk na een week zit er een korst op