Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dat ik liever een fijn sportpaard heb dan een pavo-topper..
!!
asjemenou schreef:Ben er maar zuinig op dan!
trudydejong schreef:esch schreef:ben ik toch blij dat ik met mijn ster merrie die tevens voorlopig keur is mee ga doen.
Haha, hebben ze bij Veraine toch niet goed op het papier gelet....
Marieke__ schreef:Ik moet in Exloo om kwart voor 10 bij de 5 jarige!

asjemenou schreef:VValar schreef:Je komt heel veel paarden tegen die het in de wedstrijden echt goed doen, maar in de pavo niet eens door de voorrondes komen. Dat is toch jammer. Imo zou een goed sportpaard ook wel herkent mogen worden op de pavo cup. En dan heb ik het niet over een paard die braaf zijn oefeningen loopt en daarom zijn puntjes scoort in de wedstrijden. Maar als een paard echt fijn door zijn lichaam kan bewegen, met goed ondertredend achterbeen en een fijne lichaamshouding, weliswaar niet zo spectaculair, maar wel goed bewerkbaar. Die zouden ze ook wel eens mogen erkennen! (haha mijn frustratie komt even doorschemeren)
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens.
Ik heb een superfijn paard gehad, liep elk seizoen met gemak een klasse uit.
Moest altijd een maandje thuisblijven omdat ik aan mijn wp zat, en ben in elke klasse die ik ermee gestart heb kk geworden, en naar de regio geweest.
Maar toch was dit paard totaal niet geschikt voor de pavo!
Ik zou er nog geen 60 punten mee gehaald hebben
[/quote]