Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

weet niet meer hoe het ging maar wel dat ik vond dat je paard zo'n bijzondere sneb op zijn neus heeft
mooi dier!

.
over het terein. Jij hebt volgens mij ook nog geschreven bij mij in het Z1 op donderdag of was jij dat niet?
Sjoert schreef:sjaantje schreef:
Net als ikHet spijt me dat ik niets gezegd heb!! Er waren zoveel mensen mee en voor ik het wist waren jullie (jij en een vrouw ofzo?) weg.. Nou ja geen excuus natuurlijk, sorry!
Mijn proef was trouwens ook de slechtste van de week
Euhm.. Sjaantje.. volgens mij heb ik juist van jou hele leuke foto's.
Ga morgen kijken naar alle foto's en zal wel een hoop moeten bewerken, maar ga er dus mee bezig.
Ik heb wat B-combi's en Oratio gemist.
Het was zo'n chaos en het eerste half uur kon ik bepaalde ringen niet vinden.
Mag ik even melden dat ik de organisatie van dit concours echt geweldig vond! Wat verliep het allemaal soepeltjes zeg!!
Helemaal top. Volgend jaar probeer ik er weer te zijn.
(dan met betere apparatuur.)

Palhaço schreef:heey saskiakur!! ik heb jouw proef geschrevenweet niet meer hoe het ging maar wel dat ik vond dat je paard zo'n bijzondere sneb op zijn neus heeft
mooi dier!
ik liep vaak langs met mijn witte lusitano...iemand mij nog gezien? of een meisje (ik) met bruine rijbroek en blokjes blouse met lang licht blond haar?

ja ik heb jou geschreven Angela met promises
jammer dat ik jou niet herkend heb! saskiakur! Palhaço schreef:Ik sta daar dichtbij met mijn paard en maak steeds ommetjes omdat de peesblessure van mijn paard wel genezen is, maar ik langzaam moet opbouwen, dus was ik veel aan het stappen en lekker kijken.
wel mooi dat hij al weer wat genezen is!
SaskiaKur schreef:
SaskiaKur schreef:Ja, ik heb de foto´s gemaakt. Als je commentaar wilt geven dan kan je het daar plaatsen!