Equitana Indoor 2019

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:54

Kiekeboefje schreef:
room10 schreef:
Iemand idee wat kaarten (vrijdag) aan de deur kosten ??

Geen idee maar online is easy peasy als je google voor je vertaald, 2 minuten.

Je bedoeld het opzoeken wat het aan de deur kost 2 min ? Het bestellen neemt iets meer tijd in beslag in combi met knhs code, wat een omslachtig gedoe joh

Nies_

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:57

Ik ben inderdaad "iets" langer bezig geweest dan 2 minuten toen ik 4 kaarten wilde bestellen. :+

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:59

Sascho schreef:
Zo, ik ben ook weer lekker thuis.
Het was inderdaad wat kleiner dit jaar maar ik heb me echt een hele dag kunnen vermaken!
Er is inderdaad zo goed als niks voor het mennen en ook niet voor minis/shetten maar toch heb ik een hoop geld uit kunnen geven :D en op de laatste foto meest gekregen spullen
[ [url=m/hWLPYV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i3DdBE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toch was er een kraam met voornamelijk mini /shet/pony spullen *\o/*
Ik heb er meteen allerlei halsters gekocht en bitje/hoofdstel :)

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:02

just_kiki schreef:
Sascho schreef:
Zo, ik ben ook weer lekker thuis.
Het was inderdaad wat kleiner dit jaar maar ik heb me echt een hele dag kunnen vermaken!
Er is inderdaad zo goed als niks voor het mennen en ook niet voor minis/shetten maar toch heb ik een hoop geld uit kunnen geven :D en op de laatste foto meest gekregen spullen
[ [url=m/hWLPYV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i3DdBE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Halsters waren er inderdaad wel, maar die heb ik in overvloed haha.
Ik was vooral opzoek naar beenbescherming, anatomische hoofdstellen en andere niet hele standaard dingen in de kleine maatjes maar dat was er niet helaas

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:05

Sascho schreef:
just_kiki schreef:

Ik was vooral opzoek naar beenbescherming, anatomische hoofdstellen en andere niet hele standaard dingen in de kleine maatjes maar dat was er niet helaas

Heb bakken vol beenbeschermers gezien (ja echt kleine maatjes) ook mini springschoenen. Anatomisch hoofdstel heb ik zelf gekocht voor onze kleine :) was wel even zoeken tussen alle “cheap leer hoofdstellen” maar zat er tussen
(Wel 1dezelfde winkel)

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:36

just_kiki schreef:
Sascho schreef:

Heb bakken vol beenbeschermers gezien (ja echt kleine maatjes) ook mini springschoenen. Anatomisch hoofdstel heb ik zelf gekocht voor onze kleine :) was wel even zoeken tussen alle “cheap leer hoofdstellen” maar zat er tussen
(Wel 1dezelfde winkel)

He wat balen, die heb ik niet gevonden

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:46

R_emkee schreef:
Kan iemand mij zeggen hoe het exact zit met die groene sticker ? Wel of niet nodig we rijden vanuit zevenaar die kant :)

Als je op p10 doet remke dan niet!

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 00:51

Jester_ schreef:
R_emkee schreef:
Kan iemand mij zeggen hoe het exact zit met die groene sticker ? Wel of niet nodig we rijden vanuit zevenaar die kant :)

Als je op p10 doet remke dan niet!

Wat ik alleen niet begrijp is dat we voordat we naar P10 reden we wel door een umwelt zone gereden zijn, waar als het goed is dus wel die groene sticker nodig is.

Stel, je word net op dat moment, door wat voor een reden dan ook aangehouden en hebt de sticker niet dan zul je toch ook beboet worden?

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 01:25

Sascho schreef:
just_kiki schreef:

(Wel 1dezelfde winkel)

Ik ben er morgen dus ik kan wel kijken voor je en evt voor je meenemen?

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 06:00

Paris_ schreef:
Wij zijn verhinderd.. Zo ontzettend jammer!! Mocht iemand nog 2 kaarten nodig hebben...

Welke dag zouden jullie gaan?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 07:04

Zo, wij zijn wakker en maken ons klaar om te gaan *\%/*

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 08:51

Maureen_M schreef:
Wat ik alleen niet begrijp is dat we voordat we naar P10 reden we wel door een umwelt zone gereden zijn, waar als het goed is dus wel die groene sticker nodig is.

Stel, je word net op dat moment, door wat voor een reden dan ook aangehouden en hebt de sticker niet dan zul je toch ook beboet worden?

Daarvoor moet je de andere route nemen, die via de snelweg om de stad heen gaat gaat (Dus niet over de B224)

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 08:58

Ik heb me super vermaakt gister. Dat gevonden wat ik graag Wilde. Zal straks even foto plaatsen. Het was zeker rustiger dan voorgaande jaren maar dat kwam mooi uit.de mensen hadden nu ook echt tijd voor je vragen.

Mijn Farah fox fire etiketAfbeelding

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:40

Noisy schreef:
Sascho schreef:

Ik ben er morgen dus ik kan wel kijken voor je en evt voor je meenemen?

Lief van je maar ik bestel online wel wat, ik ben nogal kieskeurig haha

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:48

Diegene van de mini springschoenen/ bescherming en hoofdstellen hadden een winkel plus webshop in Nederland

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:01

Maureen, dat klopt. Maar er staat daar dat het een umweltzone is, maar dat de snelweg vrij is ;)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:02

_xManadisx_ schreef:
Maureen, dat klopt. Maar er staat daar dat het een umweltzone is, maar dat de snelweg vrij is ;)

Oke ik heb toch maar voor de zekerheid de sticker gekocht, woon 30 min van de grens en ga vaker naar Duitsland dus kwaad kan het nooit :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:06

Wij zijn aangekomen op p10, staat echt amper een auto

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:08

rij al jaren zonder sticker en nog nooit aangehouden. snelweg is sowieso stickervrij, verder is het afhankelijk per stad, dorpje etc.

voor iedereen die vandaag gaat, veel plezier!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:10

Kleine beenbeschermers idd tot op maatje miniatuur. Zelf ook mooi 2 setjes xs springschoenen voor bij mn tuig voor tweespan. <3
En nog mooi extra dunne handschoenen van Loesdau.
En ideaal die grote emmers met deksel voor 5 euro gevuld met heerlijk ruikende muesli, mooi makkelijk op wedstrijd.
Weer voorraadje sluitingen voor 1 euro per stuk.

Verder nog zat willen zien maar benen konden echt niet meer en auto zat letterlijk tot de nok toe vol van 4 personen _O-

Afbeelding

En nog zooi proef verpakkingen. Maar die niet op de foto.
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 14-03-19 10:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:10

NenaC schreef:
rij al jaren zonder sticker en nog nooit aangehouden. snelweg is sowieso stickervrij, verder is het afhankelijk per stad, dorpje etc.

Totdat je ergens gaat parkeren, dan heb je zo een boete te pakken ;)

Melanie: waar heb je die emmers vandaan, welke stand? Die vind ik ook wel heel handig!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:12

De eggersman stand in hal 1 bij t voer. Ze staan beetje in t midden.
Met zo'n big bag muesli en die emmers opgestapeld ernaast valt wel op.
Andere stands hadden ze ook maar vaak voor 10 euro per emmer.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:16

Ik lees hier veel over kleine maat peesbeschermers. Ik moet zelf eigenlijk een GROTE maat hebben. Stevige benen. De enige die tot nu toe passen zijn Kieffer, maar dat kun je nergens meer kopen. Paard is al eens meegeweest naar Divoza op de trailer, toen heb ik alle merken meegekregen en op de trailer omgedaan.. en ook weer terug naar binnen kunnen brengen.
De pijp past wel, maar de elastieken band is te kort. Iemand enig idee welk merk ik dan naar kan kijken?
Paard is overigens maar 1.70. Maar ik had hetzelfde probleem met mijn vorige paarden van 1.68 (stevige benen) en groot paard met verhoudingsgewijs smallere benen. De pijp past altijd, het elastiek is te kort. Het lijkt wel alsof die peesbeschermers alleen gemaakt worden voor paarden met fijne beentjes en tot max 1.65.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:24

Scum schreef:
Ik lees hier veel over kleine maat peesbeschermers. Ik moet zelf eigenlijk een GROTE maat hebben. Stevige benen. De enige die tot nu toe passen zijn Kieffer, maar dat kun je nergens meer kopen. Paard is al eens meegeweest naar Divoza op de trailer, toen heb ik alle merken meegekregen en op de trailer omgedaan.. en ook weer terug naar binnen kunnen brengen.
De pijp past wel, maar de elastieken band is te kort. Iemand enig idee welk merk ik dan naar kan kijken?
Paard is overigens maar 1.70. Maar ik had hetzelfde probleem met mijn vorige paarden van 1.68 (stevige benen) en groot paard met verhoudingsgewijs smallere benen. De pijp past altijd, het elastiek is te kort. Het lijkt wel alsof die peesbeschermers alleen gemaakt worden voor paarden met fijne beentjes en tot max 1.65.

Op instagram zit Jan snellen, zijn website is js-horsetack.com. Maakt met de hand leren beschermers.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:29

Rena100 schreef:
NenaC schreef:

Totdat je ergens gaat parkeren, dan heb je zo een boete te pakken ;)

Melanie: waar heb je die emmers vandaan, welke stand? Die vind ik ook wel heel handig!

dan heb ik altijd veel geluk gehad! :p