KNHS Instructieweek 9 (22-07 t/m 26-07)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 18:24

Jaaa Mette details nu :Y)

Zooo eerste rozet is binnen, winstpunt helaas nog niet :( Wel een redelijke wedstrijd gehad, iets gedurfder gereden als de vorige keer. Dus nu al veel meer 7'ens over mn hele protocol :) Helaas weer net niet :( 178 en 179 maar wel een eerste prijs! :D Maarja echt balen, had bij een proef 2 4'en doordat hij schrok in die hoek, dus dat had net gescheeld maar ja next time better.
Moet gewoon nog net iets beter en netter mn oefeningen rijden, we komen goed in de buurt. Had wel een 7 voor mn houding, die was eerst echt een 4 waard haha :+

Aankomende zondag mogen weer *\o/* Van de week nog even les, hopelijk volgende week het eerste winstpunt binnen halen :)

xcaro

Re: KNHS Instructieweek 9 (22-07 t/m 26-07)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 18:29

ohh fijn dat het goedd ging ! alleen echt banketstaaf punten weer ! :(

ik weeet lekker alle details al :D :D :D :D

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 08:18

Ik wil ook detailsssss :D !

Gefeliciteerd met je eerste plaats floor! Wel laag gejureerd dan? Maar je zit er nog maar een púntje vandaan, de volgende keer komt 'ie zeker :)! Wel heel netjes van je houding!

Pfoe, gister druk dagje achter de rug. Handsome is mooi 4e geworden in de SGW van Etten-Leur. Stond 6e na dressuur met 42,5 (215 punten - L2 proef), maar moet nog wel veel meer bevestigd worden. Foutloos springen, man wat springt dat beest zeg, ongelofelijk :o , en de cross foutloos en 1 seconde binnen de tijd, maar was nog wel heel erg groen, ze lette heel erg op haar omgeving, maar ging daar gelukkig niet raar of kijkerig van doen :). Resultaat uiteindelijk 4e van de 30 in een best sterke ring! Baas is ook weer tevreden haha :Y). Volgende week start ik zelf met poonie en Volenka :).

Goh en dan poonie, dat blijft een geval apart. Inrijden voor dressuur, niks aan de hand, voor de ring, niks aan de hand, kom ik de ring in, mislukt werkelijk alles. Maar ze was nu wel braaf voor het juryhokje :'), iets wat ze ook nog nooit gedaan heeft. Middendraf springt ze in galop aan, galop-stap wilde niet, in de contra sprong ze over, beetje balen allemaal. Én daarbij was de jury ontzettend streng.... de hele dag heeft ze maar 2 winstpunten uitgedeeld, en ik kan met trots zeggen dat ik ze beide heb gekregen :D ! Ongelofelijk wat poonie allemaal wel niet goed doet ondanks dat het mis gaat :'). We hadden 186 en 182 en daarmee 2x eerst :)!

Zo, dat was een lang verhaal, vandaag ben ik ziek thuis, keelontsteking, meh ;(

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 12:27

netjes hoor floor! die wp komt volgende keer écht, ik voel het :+
haha gekke poown mieke :P netjes hoor van handsome! en jij ook nog gefeliciteerd met eerste prijs :D

zoo lekker vroeg thuis, gym geditched :+ haha nee oke wel braaf via mentor gevraagd of ik weg mocht, normaal moet je blijven maar ik ga dus echt niet 2uur daar niks doen sorry hoor :')

yeahh vrijdag komt achternichtje langs :D kan ze meteen twittertje rijden *\o/* haha even ietsje dressuurmatiger dan hoe ze nu loop..

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 12:37

Hahaha, gym is zooo saai als je niks kan doen :+ .

Gaat As Twitter rijden? Oooh dan wil ik ook mee :Q .

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 12:59

Hahaha jaa :P

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 14:16

woepwoep 8 voor compare contrast essay engels :)

ik voel een sog bui opkomen.. :')
nouja heb toch niet veel meer te doen :P

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:05

Hahaha ja drie keer is scheepsrecht, wp moet maar komen dan :+
Jury was volgens mij niet enorm streng, de meeste fouten die erin zitten liggen echt bij mij. :') Rij ik de twee 5 meter gebroken lijnen allebei te klein, echt enorm dom, heb je weer 2 keer een 5 wat anders makkelijk een 6 of een 7 was geweest. Zo wel meer domme fouten :o Tweede proef had ik ook echt mn handen vol aan hem, ik wilde hem nog iets actiever en met meer impuls rijden, dus toen begon die een beetje te klieren :+ Op de algemene indruk enzo scoren we eigenlijk allemaal 6'en en 7'ens, dus daar zit het wel goed. :) Ach ja van de week nog een lesje en nog een beetje trainen, komt wel goed :)

Ohh netjes Mieke!

Haha Nadine, ik heb er een.. :+ Toetsweken zijn nou eenmaal verschrikkelijk bij mij :')
Vandaag gingen mn toetsen wel goed, dus dat is mooi :P Morgen eco en engels, dus dat is niet zo moeilijk haha :) Engels doe ik altijd op mn gevoel en dat is eigenlijk bijna altijd goed, fouten zitten bij mij vooral in het leergedeelte dan, dus ik ben nu braaf mn engels aan het leren :o Alleen eco zo nog even doen en misschien alvast wiskunde voor woensdag.. :(

Nou ik ga maar weer eens leren, adiosss :evaw:

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 15:22

ik ben ook engels aan het leren :+ *kuch, kuch*
hahah ik had dat ook met die gebroken lijnenen, maar c'mon, wie bedenkt het ook? 5m? :')

yeaaah morgen komt Avril Lavignes nieuwe single uit *\%/* O:)

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:28

Hahaha ja de vorige keer waren ze te groot, dus ik denk doe ze nu een stukje kleiner, ja hoor te klein :+ Volgende keer moeten ze dan gewoon maar perfect zijn :j :')
Zondag weer wedstrijd en de vrijdag daarop oefenspringen, de weken erna ook weer wedstrijden dus lekker druk gaat meneer het krijgen :Y) :')

Hahaha ja ik moet ook maar weer verder met mn eco.. :') Succes met je engels :+

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:27

ohh netjes mieke !
Ik voel het ook nadine volgende keer heeft floor winstpunt te pakkenn :+
hahaha hier ook sog bui := moet voor morgen nog heel proefwerk economie leren en voorlopig ga ik denk ik nog niet beginnen, echt weeeeinig zin.

paardje vanmiddag gewassen met hele vieze shampoo tegen schimmel.
en nu stinkt mn paardje zo erg, echt vreselijk.
maarja als het schimmel is en het helpt dan heb ik met alle liefde een stinkend paard _O-
deze week komt dierenarts ook voor inentingen dus kan die gelijk even kijken of het nou schimmel is of niet.
vraag het me namelijk heel erg af want het blijft maar op een plek zitten en het wordt ook niet erger.
en het zit aan allebei de kanten op precies dezelfde plek onder het zadel. dus het zou ook nog door zadel kunnen komen. ik hoop het eigenlijk want dan kunnen we het tenminste snel oplossen (:

ik heb daarna half uur lang met dr gewandeld totdat ze droog was. ze was echt vreselijk boos op me omdat ik dr had gewassen. ze wilde hele tijd wegrennen en steigeren. dus was eigenlijk wel even goed dat wandelen. kon ik dr even op dr plaats zetten ~~}>

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:57

Ik was ook eco aan het leren, we moeten 6 hoofdstukken kennen dat is best wel veel, maar ik heb nu tot en met hoofdstuk 3 doorgelezen en ik weet alles eigenlijk nog wel, dus ik heb geen zin meer om verder te gaan :') Werkt een beetje demotiverend haha

Ahh hopen dat je woensdag weet wat het is Caro! Wel raar inderdaad dat het maar op twee plekken is, zou ik ook eerder aan het zadel denken.. Nou ja je weet het woensdag :)

Jaja, eerste cijfer van vanmorgen is al binnen, ik heb een prachtige 6,7 voor natuurkunde *\o/* En dan nu maar weer even verder leren helaas.. Echt wat ben ik blij als ik op vrijdagochtend 10 uur klaar ben met mn laatste toets zeg haha :+

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:37

Ik ga maar eens rijden, paardje is helemaal gestresst door eng geluid toenet door de buren..
Wordt nog wat hahaha.. daarna boekverslag maken in het engels -.-
Toppie weeer.. wil morgen echt thuisblijven ^^

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 19:33

goedzo floor! :))
ahh komt goed caro nog heel even en dan weet je wss wat het is!

net terug van stal heb helemaal zelf pony buiten kunnen zetten (wohooo de ultieme zelfstandigheid overheerst :') _O- )
en het eerste veulentje van stal komt misschien vannacht! De merrie loopt al sinds 5u vanmiddag onrustig rond te lopen, liggen staan liggen staan en ze heeft ook al een hele plens vruchtwater dr uit laten lopen :+

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:46

jaa ik hoop het ook, zolang zie dr geen last van heeft vind ik het niet zn ramp (:

al heel wat toch nadine ! je kan vast snel wel weer rijdenn *\o/*
ahww leuukk ! ik wil ook een mini zielonaa <3

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 19:53

haha :P

wisten jullie dat twittertje ook mama is geweest? ze is per ongeluk gedekt toen ze 4 was (daardoor heeft ze lang stil gestaan, zomer 2010 is haar veulentje weg gehaald en daarna heeft ze nog tijdje stil gestaan. Die winter weer beetje opgepakt en in april kwamen wij mevrouw tegen, verrkochttt :Y) en toen zomer 2011 ben ik dr opgegaan :P )

Afbeelding

Afbeelding

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:01

ahww cuteeee !

zielona is ookal mama van twee poowns.
geeen foto :(
dr moooie zooon zie ik nog wel vaaak, maar dat is nu ookal bigboy.
en echt een zielona 2 :P

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 20:04

oeh da's wel leuk dat je dr zoontje kent! ik heb echt geeeeeen idee waar Quickly heen is, helaas..

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:11

wel echt een cutiee!

ja maar net toen zie bij huis kwam te staan kwam daar waar zie eerst stond haar zoontje te staan.
ze stonden namelijk bij zelfde eigenaresse. en die ging daar haar paarden ook zetten. alleen zie en enrico konden niet goed met elkaar opschieten dus daarom wachtte ze totdat zie weg was. viel allemaal wel mee volgensmij. want ik rijd daar nog steeds af en toe en dan zijn ze juist heel nieuwsgierig naar elkaar toe enzo.
maar hij heeft wel haar lelijke halsje gekregen, jammer weer :=

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:15

Ahw super leuk die veulens!

Die van mij kunnen allemaal geen veulens krijgen haha :Y) Op een of andere manier heb ik altijd meer met ruinen, dus ik heb ook drie stoere mannen haha :P Hengst zijn ze allemaal niet meer dus op die manier gaat het hem ook niet meer worden :') Alleen Elzo is vroeger waarschijnlijk lang hengst geweest, af en toe nog te merken :'), maar heeft geen veulens. Zou nog wel veulenfoto's van ze alle drie willen, van Elzo kan ik ze waarschijnlijk nog wel ergens krijgen, hij had een eerste premie en was veulenkampioen in 1999, dus misschien dat er van de kampioenen van dat jaar nog foto's zijn. Moet eigenlijk maar een een keer gaan mailen :Y) En tja mn shetlanders zijn toch altijd klein gebleven.. :+

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:12

8 april; mette heeft een vriendje. jiheeeee. ^^

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 21:45

8 april; OP EEN DAG KRIJGEN WIJ DE DETAILS _O- :')

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:52

HAHAHA. nou vertellen jullie eens, wat willen jullie weten? :P

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:55

typischh mette dit weer hoor _O- _O- _O-

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 14:18

mette :')
nou uhmm wie t is hoe je hem kent mogelijk een foto hoe de date gegaan is etc etc :Y)

van school naar huis gelopen omdat mn ''taxi'' niet kon komen toen ik uit was, voel me nu verrie sportief :+