Zooo eerste rozet is binnen, winstpunt helaas nog niet
Wel een redelijke wedstrijd gehad, iets gedurfder gereden als de vorige keer. Dus nu al veel meer 7'ens over mn hele protocol
Helaas weer net niet
178 en 179 maar wel een eerste prijs!
Maarja echt balen, had bij een proef 2 4'en doordat hij schrok in die hoek, dus dat had net gescheeld maar ja next time better.Moet gewoon nog net iets beter en netter mn oefeningen rijden, we komen goed in de buurt. Had wel een 7 voor mn houding, die was eerst echt een 4 waard haha

Aankomende zondag mogen weer
Van de week nog even les, hopelijk volgende week het eerste winstpunt binnen halen
, en de cross foutloos en 1 seconde binnen de tijd, maar was nog wel heel erg groen, ze lette heel erg op haar omgeving, maar ging daar gelukkig niet raar of kijkerig van doen
, iets wat ze ook nog nooit gedaan heeft. Middendraf springt ze in galop aan, galop-stap wilde niet, in de contra sprong ze over, beetje balen allemaal. Én daarbij was de jury ontzettend streng.... de hele dag heeft ze maar 2 winstpunten uitgedeeld, en ik kan met trots zeggen dat ik ze beide heb gekregen
netjes hoor van handsome! en jij ook nog gefeliciteerd met eerste prijs
moet voor morgen nog heel proefwerk economie leren en voorlopig ga ik denk ik nog niet beginnen, echt weeeeinig zin.