KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:32

Jaa okee maar het kwam zo over van ja we hoeven jou niet.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:21

@simpie: aan de rechterkant was een paard los aan het draven, errug interessant :j
@lrtj_: irritant is dat! Is je stem alweer terug? Jammer dat je niet zo'n goed gevoel hebt over je sollicitatie :(:)
@Denicee_x: leuk dat je naar Beyonce gaat :D Succes met een een baan en appartement zoeken! *\o/* Wat een schattige foto :)

Hoi :wave:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:54

Nee klink nogsteeds als marc marie & en als ze mij zo noemen reageer ik ook nog.
Jaa maar het is niet anders heb ook bij de kfc gesolliciteerd. Dus dan maar hopen dat wat word.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 19:30

@ SRY: energie genoeg dus die Cavella :P

@ Sofie: hoe is je les gegaan? Mooie foto van Vic in de sneeuw :)

@ Denice: gaaf hoor naar Beyoncé! Jammer van het appartement zeg dat ze dat dan vergeten.. Grappige foto van je paard :P

@ Irtj: beterschap!

Vandaag echt heerlijk gereden met Mexx :) hij liet van het begin af aan gelijk fijn los, stelling beide kanten deed ie ook heel fijn, en hij was ook goed voor het been. Hij vindt echt middendraf nog lastig om laag te blijven maar ben al zo blij dat de actie er in elk geval is *\o/* leuk is ook, hij is altijd erg tegen het been geweest, dus als ik eens een stap-galop overgang wilde meepakken dan kwam ie hiervoor gelijk gigantisch omhoog van voren. Dat doet ie eigenlijk ook helemaal niet meer, dat is toch wel heel gaaf om zo in kleine dingetjes het verschil te merken :D

Heb nu ook m'n Eskadron mint/teak setje compleet met bandages. Heb ook nog de BR Walnut gezien die vind ik ook wel errug leuk!

Sizzy

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 09:09

Wat fijn dat je lekker hebt gereden Myour, daar kun je zo heerlijk van genieten dan!

Denice, wat gaaf dat je naar Beyonce in Parijs gaat! Kun je er mooi een city tripje aan vastplakken :D

Gisteren is mijn zadel weer helemaal nagekeken en netjes opgevuld, ligt weer super :) Ze vond ook dat hij in goede zin aan het veranderen was qua bespiering.
Ben echt nu al zenuwachtig voor zondag, wedstrijd. Sinds ruim 2 jaar eindelijk weer eens starten, normaal was ik nooit zo zenuwachtig, maar nu al daaagen :+

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:15

@ Sizzy : beterschap! Fijn dat je zadel goed ligt. Succes alvast met je wedstrijd.
@ _Sofie : Hoe is je les gegaan? En wat ee leuke foto's =D
@ lrtj_ : Gaat goed he met het ziek zijn, beterschap. Hmm nog niks gehoord dus van je sollicitatie.
@ Denicee_x : Echt vies en had medelijden met Cavella. Met Cavella gaat zo alles goed, de rest geen idee, Afwachten he =( Maar ze is lekker vervelend dus met haar gedrag is niks mis. Wat ruig naar Beyonce =D =D Aaah lieve Promise (A) Moet nog steeds langskomen....
@ Myour : Wat goed dat het rijden fijn ging. Ohh altijd leuk setjes bij elkaar hebben. Ik zag foto's van de nieuwe eskadron, bevalt me eigenlijk toch wel: roze (L)(L)

Aaaaah ik heb zaterdag een date met een jongen, die vond ik anderhalf jaar geleden wel leuk alleen was die toen bezet. En hij is nu half jaar vrijgezel. Heb nu al zenuwen.....

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:23

Oehh spannend wat gaan julllie doen?

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:59

@SRY Wat spannend! Ik vond mijn vriend 8 jaar geleden leuk en sinds een half jaar hebben we elkaar weer gevonden.. Ik duim voor je :).
@Sizzy Wat fijn! Hoeveel proefjes ga je rijden?
@ Franca wat fijn dat het rijden zo voorruit gaat, heb je ook alweer les gehad van je nieuwe instructrice?
@ Laura, knap dat je doorgaat met solliciteren. Heb je ook al voor bijvoorbeeld een oppas baantje gekeken of is dat niks voor je?
@Denice, wat gaaaf! Ga je er dan nu ook wat langer heen of alleen voor het concert?

Ik ben een zoektocht begonnen naar een spring instructrice/instructeur hopen dat ik iemand kan vinden waar het mee klikt. En vanavond een hele avond+nacht oppassen gezellig op valentijnsdag ;).

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:00

Jaa ik ga vrijdag weer oppassen waarschijnlijk.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:30

@Myour: super dat het rijden zo goed ging +:)+
@lrtj_: ik duim dan dat je bij KFC wordt aangenomen :)
@Sizzy: mooi dat je zadel weer helemaal goed ligt. Alvast heel veel succes voor zondag, komt goed *\o/* *\o/*
@SRY: hihi, veel plezier alvast :D
@Manny: succes met oppassen ;)

Brr, het mag van mij nu wel eens ophouden met dit weer :brr:
Les met Vic ging gisteren goed, instructrice was tevreden :D Vandaag ook weer eventjes gereden. Ondanks dat ie wat spierpijn had, liep hij erg fijn!

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 17:23

Goh, jaloers op al die mensen die gewoon door kunnen rijden ;) Bij mij ligt het alweer een week stil!
Ik heb de hoop er morgen misschien weer op te kunnen..

Ben nu wel echt klaar met dit weer! _-:(

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 17:37

bij mij ook heb gisteren even gereden op de club maar koud, zijn kwijl was gewoon aan de teugels vastgevroren

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 17:54

@ Sizzy: fijn dat je zadel weer helemaal is nagekeken :) succes alvast voor zondag!!

@ SRY: alvast veeeel plezier op je date zaterdag!!

@ Manny: helaas was onze bak dinsdag bevroren dus ging niet door, heb nu aankomende dinsdag weer les, als het goed is blijft die vorst dan eindelijk eens weg haha. Hopelijk vind je snel een leuke springinstructeur waar het goed mee klikt.

@ Sofie: super dat jij ook zo fijn gereden hebt :D

@ Martine: heb paar dagen niet kunnen rijden (maandag/dinsdag) de bak wisselt heel erg.. en al had ie vandaag goed geweest dan had ik er nog niet opgestapt haha!

Heb 2 meiden gevonden die graag mee wilden dus 20-24 mei ga ik een midweekje weg naar Boer&Bosch *\o/* heerlijk zo'n vooruitzicht van een extra weekje genieten op de Veluwe. Here we come!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 17:56

Ik ga zo rijden,
Ben zo blij met mijn binnenbak.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:50

lrtj_ schreef:
Jaa ik ga vrijdag weer oppassen waarschijnlijk.

heb je jezelf al ingeschreven bij zoekoppas.nl? Het is geen vetpot, maar ik pas nu 4 middagen per week op en soms in de vakantie's is super gezellig!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:11

Oehh thanks voor de tip ik ken die site niet morgen maar even inschrijven.

Denicee_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:26

@myour : Wat fijn dat ie goed liep! Daar krijg je zelf ook altijd een boost van! :) En wat lekker, eventjes weg! Met paard?
@ Sizzy: Oh, succes dan morgen! Komt zeker weten goed! Ik duim voor je mee :D
@ SRY: Ja, af en toe die stallen.. Mogen jullie ook zelf niet bijmesten/bijstrooien? En jaa! Ik ben ook echt blij dat ik erheen ga! En inderdaad! Woensdag was ideaal weer geweest om samen te gaan uitrijden! En oh wat leuk! Hou je ons updated! :D
@Manny: Haha, Een dineetje met kleine kinderen kan ook gezellig zijn op valentijn! :D En instructeurs is het moeilijkste om te vinden, althans eentje waarmee het ook klikt.
@Sofie: Fijn dat de lessen goed gaan, en al helemaal als de instructice ook zegt dat het goed gaat!

En ja, we blijven dan ook wat langer.. we rijden op 24 april naar Parijs en blijven daar tot 26 april, en dan naar huis en 27 april tot 11 mei gaan we weer op vakantie in Frankrijk! Yippie!

Ik heb woensdag echt heerlijk uitgereden, Prosje vond het ook lekker, veel gegaloppeerd en toch zeker zo'n 2,5 uur weggeweest.. echt heerlijk!

En nu ga ik even bellen, werd door iemand op de manege getipt voor een baan! :)

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 19:20

Hoi allemaal!!

het is droog! Halejula haha.

Vandaag een nieuwe rijbroek gekocht. Heb gewoon maat 38 :? Heb wel 15 rijbroeken aan gehad, werd er gillend gek van! En dat te bedenken dat ik 1.72 ben en 54 kilo weeg. Ik snap niet waar het zit, maar maatje 36 gaat echt niet dicht.
Nu maar een eurostar maat 76 meegenomen, wat duurder dan ik wou mja liever wat meer geld en dan een goede rijbroek dan zo rond blijven modderen. Paardje staat jammer genoeg alweer 3 dagen stil. Veel moeten werken en het zadel erop kan ook even niet. Hij is balletjes aan het draaien met zijn eten, oftewel flinke haken op zijn kiezen. De 26e komt de tandarts weer dus we moeten nog eventjes wachten met het bitje erin. Vind ik anders zo sneu voor hem!

Hoe blij ik nog was van de week dat ik niet ziek was hoe belabberd in me nu voel. Al 3 weken aan het hoesten, nu 2 dagen keelpijn en begin ook nog is kei benauwd te worden. Volgens mijn collega's schijnt de griep zo te beginnen. Ik wil niet ziek zijn!! -O- Maar hopen dat het hier bij blijft, morgen een show met me hond dus kan het echt niet gebruiken haha.

Ik ben niet meer de laatste op de wachtlijst zag ik trouwens haha voelt toch wel iets beter :P

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 19:29

@ Denice: ja met paard :) ga met een stalgenoot en een kennis naar Boer&Bosch in Otterlo. Ben er al 2x geweest dus ken er de weg inmiddels wel. Leuk hoor een weekendje ervan maken veel plezier alvast! Lekker uitrijden geweest. Hoe is het gelopen met de baan?

@ Kirsten: beterschap! Leuk nieuwe broek gekocht.

Aarghh ben echt serie verslaafd := net nieuwste Vampire Diaries aflevering gekeken, ZOOOO spannend! Nu weer 'n week wachten op de volgende aflevering pfff.
Heb me ook eindelijk ingeschreven voor m'n vervolgstudie. Het is geworden: Master Biomedical Sciences, cluster Medical Biology, track Infection&Immunology. Heb echt weer zin om te gaan leren!

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 20:24

Oehh series breek me de bek niet open hahaha

Glee, Vampire Diaries, Dexter, GTST hahaha ga zo maar door. I love series haha! Zo dan dat is een pittige studie. Veel succes alvast! Wanneer begin je??

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 22:39

:wave: Allemaal!
Ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen met reageren, dus sorry als ik iets ben vergeten haha!

@Denice; Oooh wat gaaf naar Beyonce! Ik denk dat mijn zusje nu heeel jaloers is op jou! := En hopelijk vind je snel een appartementje!
@Irtj_; Fijn dat je sollicitatie goed ging! En maar hopen dat je bij de KFC wordt aangenomen :)
@Myour; Fijn dat je les zo goed ging!! :D
@Sizzy; Succes met je wedstrijd, komt vast goed! :j
@Soraya; Oeeeh een date, super leuk! Veeeel plezier :)
@Manny; Succes met je zoektocht! Ik wil ook graag springen, maar nog even mee wachten hihi. :=
@Sofie; Fijn dat je les goed ging! Altijd leuk om te horen als je instructrice tevreden is!
@Martine; Hier gaat het rijden ook niet van harte hoor, rijd maar 2 keer in de week ongeveer.. Ik ben er ook wel klaar mee! Doe mij maar de zomer!! +:)+
@Kirsten; Haha jammer is dat he! Maar gelukkig is het gelukt! :) Fijn dat de tandarts komt! Vorige week is de TA ook bij ons geweest :) en beterschap!!

Zo, ik hoop dat ik nu alles heb gehad, dan heb ik nog wat om jullie even te vermaken! :D
[RIJ-ITP] Les met mijn "baby" Ed King

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 23:08

weet 1 van jullie mischien..

of z'n rubbere anti deken bijt kap er ook voor kan zorgen dat ze niet aan de balken van de bak kunnen bijten

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 16:56

@Myour: lekker rijden op de Veluwe, leuk hoor :j
@Denicee_x: fijn dat je lekker hebt gereden +:)+ Een vakantie in Frankrijk, altijd een leuk vooruitzicht :D
@kirsten3110: rijbroeken van Eurostar zitten echt heerlijk, vind ze het geld meer dan waar <3 Ik duim voor je dat je niet ziek wordt :(:)
@flooredking: filmpje van je les ziet er goed uit :) Verder zijn alle tips al in het topic gegeven!
@lemanthia: ik heb geen idee

Ik ben trots op Vic! We zijn vanochtend met hem naar het bos geweest met de trailer. Op stal liep stond hij er in 3 minuten op.
Daarna heel lekker in het bos gereden met hem. Het was voor Vic de derde keer op buitenrit, maar hij was zo braaf.
Ook nog lekker stukken gegaloppeerd. Hij was prima te sturen en te schakelen. Op de terugweg vond ik het erg spannend op hij wel de trailer in wilde, maar dat ging ook helemaal goed.
Kortom, is ben trots op hem :D

Hoe is het met jullie?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 16:59

Wat super dat je zo genoten hebt van de buiten rit

Met mij gaat het zo:
Afbeelding

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 17:02

lrtj_ schreef:
Wat super dat je zo genoten hebt van de buiten rit

Met mij gaat het zo:
[ Afbeelding ]

Dat ziet er niet fijn uit :(:) Wat heb je gedaan?