Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Succes met een een baan en appartement zoeken!
Wat een schattige foto 

hij liet van het begin af aan gelijk fijn los, stelling beide kanten deed ie ook heel fijn, en hij was ook goed voor het been. Hij vindt echt middendraf nog lastig om laag te blijven maar ben al zo blij dat de actie er in elk geval is
leuk is ook, hij is altijd erg tegen het been geweest, dus als ik eens een stap-galop overgang wilde meepakken dan kwam ie hiervoor gelijk gigantisch omhoog van voren. Dat doet ie eigenlijk ook helemaal niet meer, dat is toch wel heel gaaf om zo in kleine dingetjes het verschil te merken 

Ze vond ook dat hij in goede zin aan het veranderen was qua bespiering.
.
. 

Vandaag ook weer eventjes gereden. Ondanks dat ie wat spierpijn had, liep hij erg fijn!
Bij mij ligt het alweer een week stil!
succes alvast voor zondag!!
heerlijk zo'n vooruitzicht van een extra weekje genieten op de Veluwe. Here we come!
En wat lekker, eventjes weg! Met paard?

En instructeurs is het moeilijkste om te vinden, althans eentje waarmee het ook klikt.
Heb wel 15 rijbroeken aan gehad, werd er gillend gek van! En dat te bedenken dat ik 1.72 ben en 54 kilo weeg. Ik snap niet waar het zit, maar maatje 36 gaat echt niet dicht.
Maar hopen dat het hier bij blijft, morgen een show met me hond dus kan het echt niet gebruiken haha.
ga met een stalgenoot en een kennis naar Boer&Bosch in Otterlo. Ben er al 2x geweest dus ken er de weg inmiddels wel. Leuk hoor een weekendje ervan maken veel plezier alvast! Lekker uitrijden geweest. Hoe is het gelopen met de baan?
net nieuwste Vampire Diaries aflevering gekeken, ZOOOO spannend! Nu weer 'n week wachten op de volgende aflevering pfff.
Allemaal!
En hopelijk vind je snel een appartementje!

Fijn dat de tandarts komt! Vorige week is de TA ook bij ons geweest
en beterschap!! 

Ik duim voor je dat je niet ziek wordt
Verder zijn alle tips al in het topic gegeven!